شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام حسن ترابی - امام جمعه بروجرد

امام جمعه بروجرد گفت: نبود سرمایه در گردش از مهمترین مشکلات برای احیاء و راه اندازی مجدد طرح های اقتصادی است که باید به طور جدی برای رفع این مشکلات اقدام شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از لرستان؛حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی، در دیدار کارکنان تامین اجتماعی شهرستان بروجرد با اشاره به اینکه امروز مسئولان تلاش می کنند با خدمت خالصانه به مردم شریف ایران اسلامی در راستای رفع مشکلات آن ها در بخش های مختلف قدمی بردارند، افزود:خدمت خالصانه، بی منت و بدون چشمداشت به همنوعان پاداشی عظیم در نزد خدای متعال دارد و موجب آرامش روحی و روانی انسان خواهد شد.

وی با بیان اینکه تأمین اجتماعی خدمات گسترده ای را در حوزه های مختلف به افراد  تحت پوشش ارائه می دهد تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع و تسریع در پرداخت مطالبات به افراد  تحت  پوشش باید در دستور کار نهادها و دستگاه های مختلف از جمله تأمین اجتماعی قرار گیرد.

امام جمعه بروجرد، با اشاره به اینکه با وجود مشکلات اقتصادی و تحریم ها این سازمان پرداخت بیمه بیکاری را به موقع انجام داده است، افزود: پرداخت به موقع بیمه ها می تواند سهم به سزایی در کاهش بار مشکلات اقتصادی مردم ایفاء نماید.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی همچنین به وجود مشکلات و رکود اقتصادی در برخی واحدهای تولیدی شهرستان بروجرد اشاره کرد و گفت: نبود سرمایه در گردش از مهمترین مشکلات این طرح ها برای احیاء و راه اندازی مجدد طرح های اقتصادی است که باید به طور جدی برای رفع این مشکلات اقدام نمود.

وی در پایان با اشاره به اینکه مسئولان نظام اسلامی باید بیشترین خدمات را به نحو احسن به مردم شایسته ایران اسلامی ارائه دهند خاطرنشان کرد:امروز برای تحقق این مهم باید با خدمت خالصانه ، انگیزه الهی و کار جهادی در جهت رفع مشکلات مردم گام برداشته شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha