جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه بروجرد

حوزه / امام جمعه بروجرد گفت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی و مسلمانان جهان، روز قدس امسال پرده از جنایت کشورهای عربی را کنار خواهند زد و این ائتلاف آنها با صهیونیست ها را محکوم خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از لرستان، حجت الاسلام حسن ترابی ظهر امروز در نشست هماهنگی مراسم روز قدس شهرستان بروجرد با بیان اینکه روز قدس یادگار گرانبهای امام راحل برای شنیدن ندای مظلوم مسلمانان جهان است، اظهارداشت: مردم آزاده جهان در این روز با لبیک به ندای مظلومیت مسلمانان بی گناه، جنایت استکبار را محکوم می کنند و پیروزی را حق خود می دانند.

وی با بیان اینکه روز قدس از روزهای ماندگار تاریخ جمهوری اسلامی در تقویم است، تصریح کرد: پس از ۶۰ سال از اشغال و آوارگی مردم فلسطین توسط اسراییل جنایتکار امروز نیز هم پیمانان آنها از هیچ تلاشی برای سرنگونی مسلمانان بی گناه دریغ نمی کنند و روز به روز بر دایره جنایات و کشتار مردم بی دفاع و مظلوم مسلمان اضافه خواهند کرد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه امسال برگزاری باشکوه مراسم روز قدس از اهمیت ویژه ای برخوردار است اظهار داشت: با توجه به جنایات اخیر کشورهای عربی علیه مردم مسلمان کشورهای جهان، امسال باید این مراسم پررنگ تر از سال های گذشته برگزار شود.

حجت الاسلام ترابی با اشاره به این که برخی از کشورهای عربی در گذشته پنهانی با اسراییل و استکبار رابطه داشته اند، بیان داشت: این مدعیان دروغین ریاکارانه در دفاع از مردم مظلوم فلسطین قدم برمی داشتند.

وی با اشاره به اینکه امسال سران خائن کشورهای عربی صف خود را از اسلام جدا کرده اند افزود: ائتلاف نامبارک صهیونیست ها با آل سعود بر همگان آشکار شده و روز به روز بر منفوریت این خونخوران در بین مردم افزوده می شود.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه شرکت در راهپیمایی روز قدس وظیفه ای شرعی و تکلیف است، تصریح کرد: مردم ولایتمدار ایران اسلامی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ندای مرگ بر اسراییل، مرگ بر آل سعود و مرگ بر استکبار را یکصدا سر خواهند داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha