سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام سعید مهدوی امین

حوزه / مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با تاکید بر این که امروز جامعه نیازمند ترویج فرهنگ قرآنی، گفت: برگزاری یادواره شهدای قرانی در جامعه گامی در جهت ترویج انس با قرآن در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از خرم آباد؛ حجت الاسلام سعید مهدوی امین امروز در سومین جلسه ستاد یادواره شهدای قرآنی استان با بیان این که مهمترین هدف برگزاری این یادواره ترویج انس با قرآن و فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: با برگزاری این جشنواره می توان در راستای معرفی حاملان و عاملان قرآن و ارائه الگویی مناسب از این بزرگواران به جامعه تلاش نمود.

وی با اشاره به اینکه حضور پررنگ و اثر گذار جامعه قرآنی در این یادواره، می تواند فرهنگ قرآنی را در بین آحاد جامعه نهادینه کند، تصریح کرد: امروز جامعه نیازمند ترویج فرهنگ قرآنی است و در این راستا باید اقدامات با محتوا صورت گیرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به اینکه امروز با وجود درگیری ها و ناآرامی های منطقه ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیش از پیش لازم است، افزود: برای تربیت نسلی پویا، مومن و ایثارگر باید جامعه به سوی ترویج و نهادینه کردن فرهنگ قرآنی پیش رود.

حجت الاسلام مهدوی امین با اشاره به اینکه هم اکنون نیز کمیته ها و کمیسیون های چهارگانه این یادواره در حال انجام وظایف محوله خود هستند، خاطر نشان کرد: یادواره شهدای قرآنی اولین بار است که در استان انجام می گیرد؛ لذا باید با رونق و شکوه خاصی در استات برگزار گردد.

وی در پایان با اشاره به اینکه پس از پایان این یادواره نیز باید برگزاری جلسات قرآنی ادامه داشته باشد؛ افزود: مقرر گردیده محفل انس با قرآن به صورت مستمر در منزل شهیدان برگزار شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha