شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجاب و عفاف

حوزه/ نمایشگاه حجاب و عفاف لرستان با تقدیر از برگزیدگان این نمایشگاه به کار خود پایان داد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از لرستان، اختتامیه نمایشگاه حجاب و عفاف امروز با همایشی با عنوان "زن ایرانی الگوی زن جهان سوم"، در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی استان لرستان برگزار شد.

 مدیر اجرایی این همایش، در این مراسم طی سخنانی با بیان اینکه هفته حجاب و عفاف فرصتی مغتنم برای بیان دستاوردهای این حوزه به بانوان است افزود:با برگزاری این نمایشگاهها می توان تا حدودی به تبلیغ و نهادینه کردن فرهنگ حجاب در جامعه کمک نمود.

خانم خادمی با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف تصریح کرد: این همایش بصورت مردمی و با همکاری تشکل های مردم نهاد و همت برخی از دستگاه های فرهنگی استان برگزار شد.

مدیر اجرایی این همایش با بیان اینکه در این نمایشگاه اعضای کانونهای فرهنگی هنری مساجد ،مجمع مشورتی دفنر نماینده ولی فقیه در استان و همچنین تشکل های مردم نهاد در حوزه دین و فرهنگ همکاری بسیار مطلوبی را ایفا نمودند خاطر نشان کرد: برای تبلیغ، ترویج و نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه نباید تنها به برگزاری این نمایشگاه ها و همایش ها در هفته های خاص بسنده کرد، بلکه باید با برنامه ریزی منسجم، هدفمند و محوری در جهت تعمیق باورهای دینی نسبت به نهادینه کردن حجاب در جامعه قدم برداشت.

در پایان این همایش از برگزار کنندگان نمایشگاه حجاب و عفاف قدردانی شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha