پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نمایشگاه عفاف و حجاب

حوزه/ مدیر مجتمع فرهنگی هنری شهید ربانی از برگزاری جشنواره «مد و لباس و حجاب و عفاف» و نمایشگاه «حجاب و عفاف در اقوام و طوایف» همزمان با هفته عفاف و حجاب در قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، امیر رزق‌آبادی در نشست خبری جشنواره «مد و لباس و حجاب و عفاف» و نمایشگاه «حجاب و عفاف در اقوام و طوایف» که امروز در مجتمع فرهنگی هنری شهید ربانی پردیسان برگزار شد  از برگزاری جشنواره «مد و لباس و حجاب و عفاف» خبر داد عنوان کرد: افتتاحیه جشنواره «مد و لباس و حجاب و عفاف» ۲۳ تیر ماه ساعت ۹ صبح در مجتمع فرهنگی هنری شهید ربانی برگزار می‌شود و  تا ۲۷ تیر ماه برقرار خواهد بود و مراسم اختتامیه جشنواره «مد و لباس و حجاب و عفاف» نیز روز جمعه ۲۷ تیر ماه بعد از اتمام زمان برگزاری نماز جمعه صورت خواهد گرفت.

مدیر مجتمع فرهنگی هنری شهید ربانی با اشاره به برنامه‌های مختلفی که در طول این جشنواره برای رده‌های سنی مختلف کودکان و بزرگسالان اجرا می‌شود، افزود: در طراحی برنامه های مختلف از  هنرمندان کاربلدی استفاده شده است و همچنین  ۲۳ تیر ماه همزمان با افتتاح این جشنواره مرکز خدماتی «مثبت زندگی» که زیر مجموعه بهزیستی استان قم است افتتاح خواهد شد و در اختیار مددجویان بهزیستی و عموم مردم قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در هفته حجاب و عفاف همچنین نمایشگاه با موضوع «حجاب و عفاف در اقوام و طوایف» در مجتمع شهید ربانی برپا می‌شود افزود: در این نمایشگاه محصولات مرتبط با حجاب و عفاف مانند مقنعه، چادر و آثار صنایع دستی نیز به منظور حمایت از زنان سرپرست خانوار در این نمایشگاه عرضه می‌شود و در حاشیه آن هم تریبون آزاد با موضوع «حجاب و عفاف» برگزار خواهد شد.

به گفته وی توسعه مسائل فرهنگی در پردیسان و ارتقای نگاه مثبت فرهنگی به این منطقه از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه در منطقه پردیسان است.

۳۱۳/۶۱‍

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha