دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجاب

حوزه/ فرمانده حوزه بسیج حضرت نرجس(س) ناحیه امام حسن(ع) پردیسان از برگزاری مانور حجاب همزمان با هفته عفاف و حجاب در قم خبرداد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، لیلا شکریان در نشست خبری جشنواره «مد و لباس و حجاب و عفاف» و نمایشگاه «حجاب و عفاف در اقوام و طوایف» که امروز در مجتمع فرهنگی هنری شهید ربانی پردیسان برگزار شد با اشاره به برگزاری جشنواره جشنواره «مد و لباس و حجاب و عفاف» و نمایشگاه «حجاب و عفاف در اقوام و طوایف» همزمان با هفته حجاب و عفاف در پردیسان اظهار داشت : در برگزاری این برنامه ها تلاش می شود از  ظرفیت عموم مردم استفاده شود.

فرمانده حوزه بسیج حضرت نرجس(س) ناحیه امام حسن(ع) پردیسان هدف از همکاری ارگان‌های مختلف برای برگزاری برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در پردیسان را هم‌افزایی در راستای ارتقای سطح کیفی برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: تفاوت نمایشگاه حجاب و عفاف امسال نسبت به سال‌های گذشته برگزاری نمایشگاه است که به بحث حجاب در اقوام و طوایف می‌پردازد.

وی با اشاره به اینکه  حجاب و عفاف در همه ادیان حتی یهودیت مطرح بوده است افزود: در این جشنواره و نمایشگاه به دنبال این هستیم که این موضوع را به مردم و به ویژه به جوانان منتقل کنیم که حجاب منحصر به یک دین خاص نیست.

شکریان برگزاری این نمایشگاه را گامی در راستای پاسداشت خون شهدای حجاب و عفاف دانست و از برگزاری مانور حجاب نیز در هفته حجاب و عفاف  خبرداد.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha