جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 385097
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
خانه عالم

حوزه/رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد گفت:روستاهای این شهرستان نیازمند ساخت ۵۰ خانه عالم هستند.

حجت الاسلام صادق جعفرپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با بیان این مطلب گفت:وجود خانه های عالم در روستاها برای تبلیغ و تبیین آموزه های دین مبین اسلام و استقرار روحانیون و مبلغان نیازی ضروری است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۳۰ خانه عالم برای سکونت مبلغان و تبلیغ در روستاهای این شهرستان در حال ساخت است، افزود:ساخت ۵۰ خانه عالم دیگر در روستاهای این شهرستان نیازمند است تا روستاییان نیز از وجود مبلغان در تمام ایام سال بهره مند شوند.

رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد با اشاره به این که ساخت خانه های عالم در روستاهای با جمعیت بالای هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت نیاز اساسی برای گسترش آموزه های اخلاقی است، تصریح کرد:امید می رود دستگاه های فرهنگی  و خیران در ساخت این خانه ها و همچنین تجهیز و به روز ساختن سایر خانه های عالم در روستاها همت گمارند.

حجت الاسلام جعفرپور با اشاره به این که تاسیس و گسترش خانه های عالم موجب ارتقای فرهنگ دینی در روستاهاست، افزود: با احداث خانه های عالم  و استقرار دائم روحانیون فرهنگ دینی در روستاها نهادینه خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به این که تبلیغ چهره به چهره از اثر گذارترین روش های تبلیغ است، بیان داشت: با حضور روحانیون در روستاها زمینه بسیاری از آسیب های اجتماعی کاهش خواهد یافت و افراد نیز مشکلات فردی و اجتماعی خود را با حضور روحانیون حل و فصل می نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha