شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
قرآن و حدیث

حوزه/ رئیس سازمان دارالقرآن با اشاره به این که سالانه در کشور بیش از ۵۰۰ هزار نفر در برنامه های آموزشی قرآن این سازمان شرکت می کنند، گفت: با توسعه این شبکه امید می رود افراد بیشتری به سمت آموزش های قرآنی سوق داده شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، مهدی قره شیخلو، پیش از ظهر امروز در نشست خبری، در خرم آباد با اشاره به این که هم اکنون علاوه بر فعالیت آموزشی قرآن در مراکز آموزشی، در حوزه مجازی شامل ایجاد و توزیع نرم افزارهای قرآنی نیز اقدامات مطلوبی صورت گرفته است، گفت: در صددیم این اقدامات را در تمامی اماکن و در دسترس افراد قرار دهیم.

رئيس سازمان دارالقرآن کریم کشور با بیان این که توسعه آموزشهای علمی، تخصصی و نظارت بر چاپ قرآن در دستور کار این سازمان قرار دارد، خاطر نشان کرد: سازمان دارالقران بزرگترین سازمان آموزشی ترویجی قرآن کریم است و تلاش می کند رسالت خود را در این زمینه به نحو مطلوبی انجام دهد.

وی با اشاره به این که در کشور سالانه بیش از ۵۰۰ هزار نفر در برنامه های آموزشی قرآن سازمان دارالقرآن شرکت می کنند، بیان داشت: با توسعه این شبکه امید می رود افراد بیشتری به سمت آموزش های قرآنی سوق داده شوند

فعالیت 640 روحانی در استان لرستان

حجت الاسلام مهدوی امین، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان نیز در این نشست خبری از فعالیت ۶۴۰ روحانی در امر تبلیغ آموزه های اسلام و مکتب تشیع در استان خبر داد و گفت: روحانیون با اجرای برنامه های قرآنی سهم بسزایی در گسترش فرهنگ قرآن در جامعه دارند.

وی با بیان این که ۲۰۰ تشکل قرآنی در استان لرستان شناسنامه دار خواهند شد، ابراز داشت: هم اکنون بیش از ۳۰۰ خانه عالم در استان لرستان در دست ساخت است که با بهره برداری از این اماکن، آموزش قرآن در روستاها نیز شتاب خاصی می گیرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha