جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اعزام مبلغان

حوزه/رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد از اعزام ۳۰۰ مبلغ همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان به نقاط مختلف شهری و روستایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد؛حجت الاسلام صادق جعفرپور امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اعزام مبلغان به مساجد شهری و روستایی این شهرستان از امروز آغاز می شود افزود:علاوه بر مبلغان بومی ،تعدادی از این مبلغان نیز غیر بومی هستند و تا پایان ماه مبارک رمضان در مناطق مختلف این شهرستان برای تبلیغ آموزه های دینی در بین مردم حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه قرائت و برنامه های قرآنی از جمله محوری ترین برنامه های مبلغان در ماه مبارک رمضان در مساجد و خانه های عالم است تصریح کرد:در این ماه قرائت ،تفسیر و ختم قرآن کریم برای روزه داران برپا می شود.

رئيس اداره تبليغات اسلامی شهرستان بروجرد با بیان اینکه در این ماه مبلغان بصورت مستمر پاسخگوی سوالات روزه داران در زمینه احکام و مسائل شرعی هستند بیان داشت :روزه داران می توانند علاوه بر اقامه نماز جماعت اول وقت در ادعیه و مراسم این ماه نیز شرکت نمایند.

حجت الاسلام جعفرپور در پایان از برگزاری برنامه های سخنرانی با موضوعات سبک زندگی اسلامی ایرانی ،حجاب و عفاف،آسیب های فرهنگی ماهواره ها و جنگ نرم خبر داد و افزود:مبلغان دراین ماه با هدف ایجاد بصیرت و آگاهی به مخاطبان محورهای تبلیغی خود را در زمینه های مذهبی،فرهنگی و اجتماعی ارائه می دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha