جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ اسماعیل شعیب

حوزه/ معاون شیخ زکزاکی از همه آزادی خواهان خواست هرگز در برابر جنایت های حکومت نیجریه که با حمایت اسرائیل و عربستان انجام و هدایت می شود، ساکت ننشینند و مسلمانان و شیعیان را یاری دهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، شیخ اسماعیل شعیب، شب گذشته در همایش "روایت تصویری مقاومت شیعه در بیداری اسلامی کشور نیجریه"، در سالن شهید آوینی خرم آباد، با بیان این که امروز با مدیریت کارآمد  جانشینان شیخ زکزاکی حرکت اسلامی در کشور نیجریه به خوبی اداره می شود، گفت: ارتش نیجریه تمام توان خود را برای سرکوبی حرکت شیخ زکزاکی، پس از دستگیری ایشان، در شهر زاریا بکار گرفت، اما با مدیریت شیخ یعقوب، جانشین شیخ زکزاکی نقشه های مخالفان شکست خورد و روز به روز بر موج بیداری اسلامی افزوده شد.

عربستان همصدا با رژیم صهیونیستی

وی با اشاره به این که هم اکنون بسیاری از شبکه های وهابی با حمایت دولت عربستان، فعالیت بر ضد حرکت اسلامی در نیجریه را آغاز کرده اند، ابراز داشت: رژیم صهیونیستی در ارتش نیجریه نفوذ دارد و یک هفته پس از حمله نیروهای ارتش به حسینیه صاحب الزمان(عج) و کشتار بی رحمانه شیعیان و دستگیری شیخ زکزاکی، فرماندهان ارتش نیجریه در اسراییل حضور یافتند.

معاون شیخ زکزاکی از همه آزادی خواهان خواست هرگز در برابر جنایت های حکومت نیجریه که با حمایت اسرائیل و عربستان انجام و هدایت می شود، ساکت ننشینند و مسلمانان و شیعیان را در همه جای دنیا یاری دهند.

در آتش سوختن ۵ هزار نفر

وی با تاکید بر این که عمق جنایت ارتش نیجریه علیه شیعیان آن قدر وحشتناک است که از آزادی شیخ زکزاکی و افشاگری واهمه دارد، افزود: در حمله ارتش به حسینیه صاحب الزمان(عج) شهر زاریا علاوه بر شهادت ۱۰۰۰ نفر، ۵ هزار نفر دیگر نیز در آتش سوخته و مفقود شدند و هم اکنون ۱۵۰۰خانواده شهید بی سرپرست در شهرهای نیجریه زندگی می کنند.

شیخ شعیب در پایان از بهبودی چشم از حدقه درآمده شیخ زکزاکی و سلامتی وی خبر داد و گفت: در ملاقات خانواده شیخ زکزاکی با ایشان، چشم او که بر اثر اصابت گلوله درآمده بود، به طور معجزه آسایی قرار است مورد مداوا و عمل قرار بگیرد و بزودی بینایی کامل برگردد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha