پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
بانوان طلبه

حوزه /معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد گفت: بیش از ۱۰۰ فارغ التحصیل و طلبه در حال تحصیل این مدرسه، هم اکنون مشغول فعالیت های تبلیغی هستند.

خانم سمیه موحدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با بیان این که مراسم ختم قرآن بصورت روزانه هر صبح با حضور اساتید،طلاب و عموم مردم برگزار می شود، گفت: در حاشیه این مراسم ادعیه ماه مبارک رمضان نیز برای روزه داران قرائت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد در تمام مناسبت ها، مراسم و ادعیه از جمله دعاهای کمیل، ندبه و زیارت عاشورا برگزار می شود، افزود: واقع شدن این مدرسه در مرکز شهر خرم آباد، زمینه حضور گسترده بانوان روزه دار را برای شرکت در برنامه های معنوی فراهم آورده است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه (س) خرم آباد همچنین از پاسخگویی اساتید و طلاب این مدرسه به صورت حضوری و تلفنی به سئوالات شرعی روزه داران خبر داد و ابراز داشت: در مصلی خرم آباد نیز طلاب با حضور در جمع نمازگزاران پاسخگوی احکام و سئوالات بانوان خواهند بود.

موحدی در پایان از تبلیغ بیش از ۱۰۰ فارغ التحصیل و طلبه در حال تحصیل این مدرسه در مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، پایگاه های مقاومت بسیج و هیئات مذهبی بانوان خبر داد و افزود: مبلغان در تمام سال با حضور در این اماکن به تبیین سبک زندگی اسلامی-ایرانی، نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف و راه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فرهنگی در بین مخاطبان می پردازند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha