پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام میرعمادی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی تصریح کرد: پرونده شهدای مدافع حرم را حضرت زینب(س) امضاء کرده اند و اهل بیت(ع) نگاه ویژه ای به آنان خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، عصر امروز در دیدار خانواده شهید مدافع حرم رضا رستمی مقدم که روزهای اخیر در سوریه به شهادت رسیده، گفت: امروز همچون سالهای انقلاب و دفاع مقدس رزمندگان غیور این آب و خاک، در دفاع از حرم اهل بیت(ع) خون خود را خالصانه اهدا می کنند و برگ زرین دیگری بر تاریخ این کشور افزوده اند.

وی با اشاره به این که شهدای مدافع حرم در نزد خداوند و اهل بیت(ع) جایگاه و منزلت ویژه ای دارند، تصریح کرد: زیارت اهل بیت(ع) تنها نشانه ای از عقاید دینی ما مسلمانان و شیعیان است، در حالی که دفاع از حریم آن بزرگواران، نشانه دفاع از حریم آل الله است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که پرونده شهدای مدافع حرم را حضرت زینب(س) امضاء کرده اند و اهل بیت(ع) نگاه ویژه ای به آنان خواهند داشت، افزود: استکبار جهانی تمام تلاش خود را برای کمرنگ ساختن مکتب شیعه در جهان بکار گرفته است و با کمک هم پیمانانش در منطقه، سعی در رسیدن به اهداف خود دارد.

وی با اشاره به این که شهید رستمی مقدم از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس بوده اند که خون خود را در راه دفاع از حرم اهل بیت(ع) نثار کرد، ابراز داشت: این شهید بزرگوار پس از یک عمر مجاهدت در دفاع از اسلام و انقلاب، سرانجام به دوستان شهیدش پیوست.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha