سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
محمد باقر محمدی لائینی - امام جمعه نکا

حوزه/ امام جمعه نکا گفت: شهدای مدافع حرم با اهدای جان خود، حریم امنیتی کشور را حفظ کرده و مانع تعرض دشمنان به خاک کشور می شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، امام جمعه نکا امروز در دیدار خانواده شهید مدافع حرم "ابراهیم عشریه"، گفت: هرچه داریم به برکت خون شهدایی است که برای حفظ آرمان های انقلاب اسلامی جان خود را بر طبق اخلاص نهادند.

وی افزود: شهدای مدافع حرم با اهدای جان خود حریم امنیتی کشور را حفظ کرده و مانع تعرض دشمنان به خاک کشور می شوند به واقع مدافعان حرم با شهادت خود از اعتبار و عزت اسلام پاسداری می کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که مدافعان حرم در راه دفاع از حریم اهل بیت(ع)، اسلام و انقلاب به شهادت رسیده، افزود: اکنون مهم‌ترین وظیفه آحاد جامعه، ولایت‌مداری و در مسیر شهدا حرکت کردن است.

امام جمعه نکا با بیان این که شهدای مدافع حرم مدافع ارزش ها و مقدسات اسلامی هستند، گفت: اگر دفاع این شهدا نبود مقدسات اسلامی و ارزش ها به خطر می افتادند

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این‌که امروز عزت، اقتدار و صلابت کشورمان ثمره خون شهداء و روحیه جهادی شهدای مدافع حرم است، افزود: شهدای مدافع حرم همه در یک مسیر حرکت کرده اند و آن عزت دین، اسلام و قرآن است.

وی با بیان اینکه امروز جوانان کشورمان با یک اشاره ولایت حاضر هستند که در دفاع از ارزش ها جان خود را فدا کنند، اظهار داشت: راهی که شهدای مدافع حرم رفتند راه خیر و برکت است که نصیب حال‌شان شده است در ادامه این مسیر ارزشمند، استقامت و ایستادگی خانواده‌های شهدا ستودنی است.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که به حتم این خون‌های مقدس زمینه قوت جبهه مقاومت را در منطقه فراهم و موجبات فروپاشی جبهه صهیونیست‌ها و تکفیر را فراهم خواهد کرد، گفت: قدرت جبهه مقاومت در منطقه موجب هراس دشمنان اسلام ناب شده و به همین دلیل تلاش می کنند تا این جبهه با تضعیف کنند.

مسئول حوزه علمیه نکا با بیان این که مهم‌ترين هدف شهدا احياي دين، ابقاي سنت و رفتن به مسير امامت و ولايت امامان معصوم (ع) بوده است، گفت: شهادت در كشورمان از جايگاه رفيع برخوردار است و بنا به فرموده امام راحل، خانواده شهداء چشم و چراغ اين ملت هستند و همه ما موظف هستيم ادامه دهنده راه شهداء بوده و به وصاياي آنها عمل كنيم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha