جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سردار شاهرخی- حجت الاسلام مصطفایی

حوزه/ فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به مجاهدت های روحانیت در دوران دفاع مقدس، بر ضرورت جمع آوری مجموعه آثار شهدای روحانی تاکید کرد.

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، سردار شاهرخی در نشستی با حجت الاسلام  مصطفایی مسئول سازمان بسیج  طلاب و روحانیون استان قزوین با اشاره به مجاهدت های روحانیت در عرصه های مختلف به ویژه دوران دفاع مقدس، گفت: شهدای طلاب و روحانی، افتخار نظام  اسلامی و حوزه های علمیه هستند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بر ضرورت جمع آوری مجموعه آثار شهدای روحانی تاکید کرد و افزود: امروز باید این آثار و دست نوشته ها را به خوبی جمع آوری نمود تا نسل جوان با این رشادت ها بیشتر آشنا شوند.

حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیونی استان قزوین نیز در این نشست، با ارائه گزارشی از برنامه ها کنگره شهدای استان در بخش روحانیت، گفت: در دفاع مقدس  روحانیون و طلاب از همه حوزه های علمیه سراسر کشور به جبهه های نبرد حق علیه باطل اعزام شده و هدفی جز دفاع اسلام و قرآن و از این سرزمین دفاع کردند.

وی ادامه داد: در دفاع مقدس طلاب و روحانیون همگام  با سایر رزمندگان در همه عملیات ها حضوری  با نشاط  و فعالی داشتند.

حجت الاسلام مصطفایی اضافه کرد: در استان قزوین هم روحانیون و طلاب هم به فرمان رهبر و مقتدای خود حضرت امام خمینی(ره) به جبهه ها اعزام و برخی از این عزیزان به درجه رفیع شهادت و برخی نیز به درجه پر افتخار جانبازی رسیدند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین به گردآوری خاطرات از همرزمان شهدای  روحانیت و چاپ کتاب اشاره کرد و بیان داشت: این سازمان با همکاری حوزه علمیه قزوین توانسته بخشی از تصاویر و همچنین خاطراتی از خانواده شهدای روحانی را برای کنگره شهداء آماده نماید، البته این تلاش ها همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از این کنگره اختصاص به نمایش دست نوشته های شهدای روحانیت و وصیت نامه های نورانی آنها دارد که این آثار در سازمان بسیج طلاب به خوبی جمع آوری شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha