شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام  علی عباسی در نشست با اعضای ستاد بزرگداشت همایش موسس صالح

حجت الاسلام والمسلمین عباسی گفت: در استان قزوین شخصیت های برجسته، عالمان و فرهیختگان ممتازی بوده اند که متاسفانه این فرزانگان به خوبی به آحاد مردم این استان معرفی نشده اند که باید درجهت شناساندن آنان تلاش شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، در نشستی با اعضای ستاد بزرگداشت همایش "موسس صالح"، نکوداشت ملا صالح برغانی قزوینی، گفت: مسئولین ومدیران دستگاه های اجرایی استان باید بیش از پیش با مجموعه حوزه ارتباط داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین، معرفی شخصیت ها و چهره های ممتاز حوزوی به نسل جوان را با اهمیت دانست و بیان داشت: در استان قزوین شخصیت های برجسته، عالمان و فرهیختگان ممتازی بوده اند که متاسفانه این فرزانگان به خوبی به آحاد مردم این استان معرفی نشده اند که باید درجهت شناساندن آنان تلاش شود.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی به برگزاری همایش "موسس صالح" در قزوین اشاره و بیان داشت: اعضای ستاد همایش باید تلاش نمایند که موازی کاری صورت نگیرد و وظایف محول شده را به خوبی انجام دهند.

حجت الاسلام عرفانی نیز به نمایندگی از دفترامام جمعه قزوین، بیان داشت: برگزاری این همایش کاری بسیار ارزشمند و تاثیرگذار است و باید تلاش  نماییم  با یک برنامه ریزی و کارکارشناسی شده آن را برگزار کنیم.

دکتر ادیب نیز به نمایندگی از صدا وسیمای مرکز قزوین، اظهارداشت: شبکه استانی پوشش مطلوبی دراین همایش خواهد داشت.

گفتنی است، همایش "موسس صالح" با هدف واکاوی هویت علمی و معرفی آراء، اندیشه ها و ابعاد شخصیتی "ملا صالح برغانی قزوینی" که یکی از اثرگذار ترین عالمان دوره قاجار بود، 7 شهریور ماه در مدرسه صالحیه قزوین برگزار می گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha