جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام خمسه - حوزه قزوین

حوزه/ مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان قزوین تصریح کرد: ملت ایران هیچ گاه جنایت آمریکا در حمله ناجوانمردانه به هواپیمای مسافربری ایران را فراموش نخواهد کرد.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری  «حوزه» از قزوین ، حجت الاسلام  والمسلمین  خمسه، طی سخنانی در گردهمایی ائمه  جمعه  این استان  که  در دفتر امام  جمعه برگزار شد، با اشاره به سالگرد حمله  ددمنشانه  آمریکا  به هواپیمای  مسافربری و روز افشای  حقوق  بشر آمریکایی  اظهار داشت: آمریکا با جنایات خود در طول سال های طولانی نشان داده که به هیچ وجه  کشوری  نیست که  بخواهد در مورد حقوق بشر اظهار نظر نماید وکشورهایی  همچون  ایران خود  قربانی  نقض  حقوق  بشر بر اثر اقدامات این کشور و همپیمانان آن هستند و این در حالی است که آمریکا با گستاخی تمام ، کشور ما را متهم  به نقض حقوق  بشر می کند.

وی افزود: در طول سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ،کشور ما هزاران  جانباز و شهید را به خود دیده  که  توسط آمریکای  جنایتکار وایادی آنها در منطقه  به شهادت رسیده و یا مجروح شده اند.

وی همچنین به عملکرد  سیاه گروهک  منافقین علیه  نظام مقدس  جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: گروهک  تروریستی منافقین  با این همه جنایت علیه مردم و نظام اسلامی ما، خود را حامی  حقوق  بشر معرفی می کند در حالی که 17 هزار نفر را در داخل کشور شهید کرده و هنوز نیز هر از گاهی دست به  اقدامات تروریستی  می زند.

مسئول  دفتر شورای سیاستگذاری  ائمه جمعه  استان قزوین  در ادامه صحبت های خود ضمن تقدیر از حضور حماسی ملت در راهپیمایی روز جهانی قدس ابراز داشت: این  حضور پرشور و شعور به دنیا و ایادی استکبار جهانی به  خصوص  آمریکای جنایتکار واسراییل  غاصب  نشان داد که ملت  ایران همواره  پشتیبان  ملت  مظلوم وبی دفاع  مردم  فلسطین بوده  وتا نجات  قبله مسلمین از دست جنایتکاران صهیونیست، دست از حمایت خود بر نخواهد داشت.

وی همچنین گفت: دیروز در سراسر کشور و به ویژه  شهر دارالمومنین قزوین، با وجود گرمای  بی  سابقه  ، مردم روزه دار به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفته و با حضور حماسی و معنادار خود نشان دادند که هیچ گاه از آرمان قدس شریف غافل نخواهند شد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha