پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام سید ابوتراب موسوی

حوزه/ امام‌جمعه آبیک گفت: آمریکایی‌ها همواره به دروغ حرف از حقوق بشر می‌زنند و سکوت آن‌ها در ماجرای دستگیری و اعدام شیخ نمر به خوبی گویای این مطلب است.

حجت‌الاسلام سید ابوتراب موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه» در قزوین، اقدام آل سعود در اعدام شیخ نمر باقر النمر را محکوم کرد و افزود: این اقدام آل سعود با هدف خاموش کردن نور هدایت الهی انجام شده و آن‌ها باید بدانند راه حق هرگز خاموش شدنی نیست.

وی تصریح کرد: این اقدام آل سعود نتیجه شکست‌های آن‌ها در کشورهای عراق، سوریه و یمن است و این نوع انتقام گیری خالی کردن عقده‌های شیطانی این رژیم منحوس وهابی است و آن‌ها باید منتظر انتقام سخت الهی و مسلمین باشند.

امام‌جمعه آبیک با اشاره به سیاست‌های دو پهلوی آمریکایی‌ها در حمایت از حقوق بشر، یادآور شد: آمریکایی‌ها همواره به دروغ حرف از حقوق بشر می‌زنند و سکوت آن‌ها در ماجرای دستگیری و اعدام شیخ نمر به خوبی گویای این مطلب است.

حجت‌الاسلام موسوی با تأکید بر این‌که مسئولان، ملت و جوانان ما از همه اقشار و گروه‌ها باید این اقدام را محکوم کنند، ادامه داد: با توجه به این‌که حرف مسئولان کشور بیشتر در رسانه‌های بین‌المللی بازتاب دارد باید با قاطعیت اعدام شیخ نمر را محکوم کنند.

وی با اشاره به تعطیلی حوزه‌های علمیه کشور و حضور طلاب و روحانیون در راهپیمایی علیه این اقدام آل سعود، بیان کرد: حوزه‌های علمیه نباید تنها به یک راهپیمایی اکتفا کنند و باید بیش از هر زمانی برای رسوایی آل سعود برنامه‌ریزی کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha