شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
گردهمایی رابطین فرهنگی حوزه قزوین

حوزه/تولید برنامه‌های ضد دین، ترویج شبهات و تخریب چهره اسلام ناب از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای از اصلی‌ترین راهبردهای دشمن است و برنامه ریزان فرهنگی کشور باید با برنامه‌ریزی صحیح نقشه های شوم را خنثی نمایند.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در گردهمایی مسئولین و رابطین فرهنگی حوزه علمیه استان قزوین، ضمن قدردانی از تلاش‌های ارزشمند مسئولین و رابطین فرهنگی مدارس در روستاها گفت: کاری که شما در روستاها انجام می‌دهید، مقدس و ارزشمند است و نزد خدای متعال ثواب فراوانی در بر خواهد داشت.

مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: ارتباط با نسل نوجوان و جوان باید اولویت اصلی رابطین فرهنگی قرار گیرد و اگر بتوانیم ارتباط قوی تر و منسجم تر باشد، برنامه‌ها با موفقیت بیشتری همراه خواهد شد.

حجت‌الاسلام رسول ساکی، از فضلای حوزه نیز در این گردهمایی به نقش مهم و تأثیر گذار رابطین فرهنگی اشاره کرد و گفت: نقش رابطین فرهنگی در روستاها در جذب جوانان به مساجد و ترویج مبانی اسلامی بسیار تأثیرگذار است.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام تلاش می‌کنند تا نسل جوان از اصول و آرمان‌های امام (ره) و منویات مقام معظم رهبری فاصله بگیرند، اما در مقابل، تلاشگران عرصه فرهنگ باید مانع جدی بر سر راه این هدف دشمنان باشند.

این محقق و پژوهشگر ادامه داد: تولید برنامه‌های ضد دین، ترویج شبهات و تخریب چهره اسلام ناب از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای از اصلی‌ترین راهبردهای دشمن است و برنامه ریزان فرهنگی کشور باید با برنامه‌ریزی صحیح نقشه های شوم را خنثی نمایند

حجت‌الاسلام ساکی، استقبال روستائیان را از برنامه‌های فرهنگی و دینی بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: روستاییان ما مشتاق برنامه‌های فرهنگی هستند و برگزاری کلاس‌های قرآن، روخوانی و بیان عقاید، احکام و برگزاری جلسات دعا از جمله آن‌هاست.

.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha