یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام علی عباسی

حوزه/ در ایران اسلامی فرزندانی تربیت شدند که در مقابل ظلم و استبداد ایستادگی نموده و در دوران دفاع مقدس خون خود را فدای اسلام و انقلاب کردند، لذا خانواده‌ها باید آن‌ها را به عنوان الگوی تربیتی فرزندان در نظر بگیرند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام علی عباسی، امروز در همایش سراسری همسران طلاب مدارس علمیه استان قزوین که در سالن اجتماعات امیرالمومنین(ع) برگزار شد، به نقش مهم خانواده‌ها در  تربیت فرزندان اشاره و اظهار کرد: بسیاری از ناهنجاری‌هایی که در جامعه رخ می‌دهد، به دلیل تربیت ناصحیح فرزندان است و خانواده‌ها باید به این امر مهم بیش از پیش توجه داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: در ایران اسلامی فرزندانی تربیت شدند که در مقابل ظلم و استبداد ایستادگی کرده و در دوران دفاع مقدس خون خود را فدای اسلام و انقلاب کردند، لذا خانواده‌ها باید آن‌ها را به عنوان الگوی تربیتی فرزندان در نظر بگیرند.

وی تصریح کرد: اگر خانواده‌ها بتوانند فرزندان خود را به خوبی تربیت نمایند به موفقیت بزرگی دست پیدا کرده‌اند و این موفقیت موجب سعادت آن‌ها و فرزندانشان می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین لاریجانی، نقش همسران طلاب در تربیت فرزندان را محوری خواند و افزود:  همسران طلاب با تربیت صحیح فرزندان، می‌توانند الگویی صحیح را به جامعه ارائه دهند.

مدیر حوزه علمیه قزوین ادامه داد: حوزه استان در بخش خانواده برنامه‌های خوبی را دنبال می‌کند و امیدواریم با ارائه راهکارهای مشاوره‌ای در این حوزه با اثربخشی بیشتری همراه شویم.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha