سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حقوق بشر

حوزه / امام جمعه فردوس گفت: امروز مجامع بین المللی با بیداری مردم روبه شده و سازمان ملل و شورای امنیت از کنار این مسائل به آسانی رد می شوند، اما بیداری جهانی باعث نابودی استکبار خواهد شد.

حجت الاسلام محمد رضا بابایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند با بیان اینکه پیشرفت سریع اسلام در کشورهای اروپایی و آمریکایی باعث وحشت سران کفر گردیده و آنها به شدت نگران آینده هستند، اظهارداشت: سران استکبار برای جلو گیری از صدور انقلاب و پیشرفت اسلام در آمریکا و اروپا، به هر کاری دست می زنند.

امام جمعه فردوس با اشاره به اهانت های استکبار به مقدسات مسلمانان، ادامه داد: از نمونه تلاش های استکبار برای اسلام ستیزی می توان به کشیدن کاریکاتور های ضد اسلامی در روزنامه های غربی، قرآن سوزی، توهین به مقدسات مسلمانان،مبارزه با حجاب و اخراج دانشجویان محجبه از دانشگاه ها و عدم پذیرش دانشجویان مسلمان در بعضی از دانشگاه ها اشاره کرد که همه نشأت گرفته از وحشت استکبار از پیشرفت اسلام است .

حجت الاسلام بابایی با بیان اینکه تلاش آنها قطعا با شکست روبرو است، گریزی به برکات انقلاب اسلامی ایران زد و  گفت: انقلاب اسلامی با نیت پاک حضرت امام (ره) پایه گذاری شده  و در حال صدور  به کشورهای دیگر است و می بینیم تعدادی از کشور های مسلمان با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی ایران، استقلال پیدا کرده اند .

امام جمعه فردوس ادامه داد: در حال حاضر مردم مسلمان یمن، بحرین و حتی عربستان در حال مبارزه بوده و با توکل به خدا، کشور های اسلامی یکی پس از دیگری از زیر سلطه ی استکبار نجات پیدا می کنند و در آینده دنیا زیر پرچم و قلمرو اسلامی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از جنایات استکبار بحث حمایت از داعش و بعضی از گروه های تروریستی است که خودشان پدید آورنده این گروه ها هستند، افزود: سران استکبار در هر نقطه‌ای که خشونتی اتفاق بیفتد آن را به  اسلام نسبت می دهند تا اسلام  هراسی را گسترش دهند، برای مثال یکی از جنایات استکبار بحث حمایت از داعش و بعضی از گروه های تروریستی است که خودشان پدید آورنده این گروه ها هستند و خشونت ها, خون ریزی ها و جنایات آنان را به پای اسلام گذاشته اند.

وی ادامه داد: وقتی داعش سر انسان‌های بی گناه را می برد و یا جنازه‌ها را آتش می زند و آن را به عنوان دولت اسلامی عراق و سوریه مطرح می کند، قطعا در تنفر جامعه اروپایی آمریکایی نسبت به اسلام موثر است.

حجت الاسلام بابایی در خصوص کشته شدن چند تن از دانشجویان مسلمان در آمریکا، تصریح کرد: کشته شدن سه دانشجوی مسلمان در آمریکا اولین اقدام آنها نبوده، بلکه آنان بسیاری از شهروندان خود را  با گلوله مستقیم کشته و تنها قاتلان را محاکمه نمی کنند، بلکه به قاتل هم جایزه می دهند؛ این حقوق بشر آمریکایی دروغی بزرگ است

وی ادامه داد: اسلام هراسی باعث شده که اگر هر خیانت و جنایتی نسبت به مسلمانان صورت بگیرد همه مردم آمریکا و اروپا سکوت کنند و آن را در جامعه مطرح نکرده و سر پوش بر آن بگذارند.

امام جمعه فردوس با اشاره به بیداری اسلامی در جهان، خاطر نشان کرد: مجامع بین المللی با بیداری مردم روبه شده و اگر سازمان ملل و حقوق بشر از کنار این مسائل به آسانی رد می‌شوند، اما بیداری در جهان باعث نابودی استکبار خواهد شد.

وی در مورد حقوق بشر آمریکایی، افزود: حقوق بشر آمریکایی یعنی شهروندان را به  شهروند درجه یک، دو و سه تقسیم کردن، آنها فقط خودشان را شهروند ممتاز می دانند، نژاد پرستی در آمریکا به شکلی است که سیاه ها را مانند حیوان می دانند و آنها را به قتل می رسانند و مسلمانان را به عنوان کسانی که تهدیدی برای جامعیت بشریت  هستند می کشند و با تبلیغات گسترده جویی را تشکیل می دهند، که این ها همه مخالف حقوق بشر و تمدن بشری می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha