دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 386585
۱۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷
حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی ـامام جمعه قزوین

حوزه/ امام جمعه قزوین گفت: شهدای مدافعین حرم کسانی هستند که برای جهاد ودفاع، انگیزه ای جز رضای پروردگار و اهل بیت(ع) ندارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، مراسم  یادواره شهدای مدافعین حرم با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه  قزوین در مدرسه علمیه کوثر خواهران برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافعین حرم، گفت: این رزمندگان و این جوانان شجاع جان خودشان را در طبق اخلاص گذاشتند و دور از وطن جان به جان آفرین تسلیم کردند و به دیدار یار شتافتند.

نماینده ولی فقیه دراستان به اهمیت کار مدافعان حرم اشاره و بیان داشت: امروز کار مدافعان حرم بسیار ارزشمند و بالا بوده و اگر این انسان های شجاع و مدافع حریم اهل بیت(ع) در کشور سوریه و عراق نرفته بودند، امروز به تعبیر رهبری معظم انقلاب اسلامی، باید در شهرهای کرمانشاه و همدان با گروه های  تروریستی مبارزه می کردیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز در کشور سوریه شاهد اتفاقات  ناخوشایندی هستیم و از طرفی این اتفاقات در کشور هایی مثل عراق نیز افتاده و حضور نیروهای تکفیری و تروریستی در این کشورها نه تنها به ضرر مردم آن سرزمین بوده، بلکه  امنیت  سایر کشورهای منطقه را به خطر انداخته است.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی به حضور تاثیر گذار مدافیعن حرم در خارج از مرزهای ایران بیان داشت: اگر مدافعین حرم در کشورهای دیگر خارج از مرزهای ایران که تروریستها  آنجا حضور دارند، حضور پیدا نکنند، قطعا شاهد تبعات  ناخوشایندی در داخل کشور خود خواهیم  بود.

وی ادامه  داد: این گروهای تروریستی وتکفیری به هیچ کسی رحم نمی کنند واین مدافعین  شجاع حرم هستند که در خارج از مرزهای ایران، امنیت داخل کشور را تامین می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha