شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
مدافعان حرم

حوزه/ مدیر مدرسه امام خمینی (ره) کرمانشاه گفت: تروریست های تکفیری که بویی از انسانیت نبرده اند، از غیرت و مردانگی مدافعان حرم سیلی خورده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام علی نصیری، امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه امام خمینی (ره) کرمانشاه با اشاره به اینکه دشمنان درصدد حذف نام اهل بیت علیهم السلام در جهان هستند، عنوان داشت: فرهنگ و مکتب اهل بیت(ع) در روح و ذهن مسلمانان نهادینه شده است.

مدیر مدرسه امام خمینی (ره) کرمانشاه تصریح کرد: غیرت و مردانگی مسلمانان همواره از جایگاه و سیره ائمه اطهار علیهم السلام صیانت خواهد کرد و به افرادی که بویی از انسانیت نبرده اند، اجازه بی حرمتی به مکتب آن  ها را نخواهند داد.

این استاد حوزه در ادامه بیان داشت: خوشبختانه امروزه غیرت و مردانگی مدافعان حرم همچون سدی در برابر دشمنان و تکفیری ها قرار گرفته است؛مدافعان حرم مکتب ائمه اطهار را در دنیا زنده نگاه داشته و ترویج می کنند.

وی با بیان اینکه تروریست های تکفیری از مدافعان حرم سیلی خورده اند، اظهار داشت: مقدسات اسلامی از جایگاهی والایی نزد مسلمانان برخوردار است، لذا اتحاد و همگرایی مسلمانان و قرار گرفتن شیعه و اهل سنت در کنار یکدیگر و صیانت از ارزش های اسلامی ضربه مهلکی به تروریست ها وارد کرده موجب اضمحلال آن ها خواهد شد.

حجت الاسلام نصیری در پایان گفت: قطعأ به برکت اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی و همچنین حضور مدافعان حرم در سوریه و عراق عزت و سربلندی مسلمانان روز به روز افزایش خواهد یافت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha