پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری

حوزه/حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری گفت: مناسبت های مذهبی و اعیاد بهترین فرصت برای تبلیغ و تبیین دین است؛ لذا تبلیغ دین گوهری گرانبها برای طلاب در جهت مقابله با ناتوی فرهنگی دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری با حضور  در جمع طلاب و روحانیون مدرسه امام خمینی (ره) کرمانشاه  با تاکید بر تحصیل جدی از سوی طلاب، اظهار داشت: یکی از مواردی که طلاب در طول تحصیل خود باید نسبت به آن اهتمام ویژه داشته باشند جدیت در تحصیل و خودسازی است.

وی بیان داشت: طلاب همانطور که در تحصیل و خوسازی جدیت دارند، باید همواره از اسلام و قرآن صیانت کرده و مکتب ائمه اطهار(علیهم السلام) را با شجاعت و صداقت در جامعه ترویج نمایند.

وی گفت: صداقت، شجاعت و ایمان قلبی طلاب موجب جلب اعتماد مردم و احساس آرامش در برخوردار با روحانیت و دریافت احکام دین خواهد شد، لذا طلاب در کلیه سطوح درصدد جذب و ترغیب جامعه به شریعت الهی باشند.

وی اظهار داشت: طلاب با بیانی شیوا از موعظه برای تزکیه جامعه بهره برده و زمینه های اعتلای سطح دینی جامعه را فراهم کنند.

حجت الاسلام و المسلمین صفایی بوشهری ابراز داشت: طلاب خوب درس بخوانند تا بتوانند مبلغی توانمند در راستای تبیین احکام دین باشند و با رساندن حقایق دین در جامعه سبب تحکیم وحدت میان مسلمانان شوند.

وی تصریح کرد: طلاب با تبلیغ تخصصی، رشد و آگاهی جامعه را رقم زده و با همت و جدیت زمینه رشد فکری و تقرب به پروردگار در بین مردم را فراهم کنند.

استاد اخلاق حوزه در پایان گفت: مناسبت های مذهبی و اعیاد بهترین فرصت جهت تبلیغ و تبیین دین است؛ بنابراین تبلیغ دین گوهری گرانبها برای طلاب در جهت مقابله با ناتوی فرهنگی دشمنان است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha