جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام محمدی عراقی ـ نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی در دیدار روحانیون، ایثارگران و نخبگان استان کرمانشاه با رئیس جمهور، رفع مشکلات و کمبودها را نیازمند تلاش جهادی دولتمردان و دیگر مسئولان دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی عراقی، عصر امروز در دیدار روحانیون، ایثارگران و  نخبگان کرمانشاه با رئیس جمهور در حسینیه ثارالله، گفت: کرمانشاه مهد علم و دانش و سرزمین سرداران و رزمندگان و مرزداران غیور و همچنین شهدای فداکار دوران دفاع مقدس است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: فداکاری ها و حماسه هایی که مردم کرمانشاه خلق کردند، سرافرازی و عزت ایران اسلامی را به همراه داشت.

وی در ادامه افزود: مردم کرمانشاه رنج بسیاری را در دوران دفاع مقدس متحمل گردیدند، لذا لیاقت و شایسته بهترین خدمات می باشند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی ادامه داد: کرمانشاه در سوابق دانشگاهی و علمی در برخی زمینه های رتبه های برتر را کسب کرده است، دانشگاه رازی و تولید علم در این نهاد موجب معرفی استان در کشور و حتی جهان شده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری رفع مشکلات و کمبودها را نیازمند تلاش جهادی دولتمردان و دیگر مسئولان دانست و گفت:استان کرمانشاه از اندیشمندان و نخبگان فراوانی در سطح کشور برخوردار است امید است بتوانیم با استفاده از فرصت ها و با یاری دولت خدمتی به مردم رنجدیده نماییم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha