جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار معاون آستان قدس رضوی با رئیس اوقاف شیعیان عراق

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید جلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات آستان قدس رضوی، در رأس گروهی، با حجت الاسلام و المسلمین سید علاء الموسوی، رئیس اداره اوقاف شیعیان عراق دیدار کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید جلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات آستان قدس رضوی که در رأس هیئتی از آستان قدس، به عتبات عالیات سفر کرده است، با حجت الاسلام و المسلمین سید علاء الموسوی رئیس اداره اوقاف شیعیان عراق دیدار کرد.

وی در این دیدار حامل سلام تولیت آستان مقدس رضوی برای رئیس اوقاف شیعیان عراق بود و از وی برای زیارت حرم مطهر امام رضا(علیه السلام) دعوت کرد و افزود: مسئولان آستان مقدس رضوی به ایجاد روابط با اداره اوقاف شیعیان عراق علاقه دارند.

حجت الاسلام والمسلمین سید علاء الموسوی نیز ضمن خوش آمدگویی به گروه ایرانی، گفت: ما نیز به تقویت روابط و زمینه های همکاری میان اوقاف شیعی عراق و آستان مقدس رضوی علاقه مندیم و دوست داریم طرفین تجربیات مفید خود را برای ارائه خدمات بهتر به زائران در  اختیار هم قرار دهند.

یادآور می شود، موسوی پیش از این ضمن زیارت حرم مطهر امام رضا(علیه السلام) با حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی دیدار و ضمن تبریک مسئولیت جدید، برای وی آرزوی موفقیت کرده بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha