جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024

حوزه/ هیئت آستان مقدس رضوی ضمن زیارت حرم مطهر حضرت علی (ع) و دیدار با تولیت ‌آستان مقدس علوی، یادداشت تفاهم همکاری مشترک بین طرفین به امضا رساند و از تولیت آستان های مقدس عراق برای حضور در جشنواره امام رضا (ع) دعوت به عمل آورد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، یک هیئت رسمی از طرف آستان مقدس رضوی به زیارت حرم مطهر امیر المؤمنین علی علیه السلام مشرف شد و هم زمان سید نزار هشام حبل المتین تولیت آستان مقدس علوی و معاونش خالد هادی شنون و تعدادی از اعضای هیئت مدیره نیز از این هیئت استقبال کردند.

هیئت آستان رضوی متشکل از حجت الاسلام سید جلال حسینی معاون بخش رسانه و ارتباطات اسلامی، مهندس خلیل اکبری معاون فنی و مهندسی موقوفات آستان مقدس رضوی از تولیت آستان مقدس علوی برای حضور در جشنواره میلاد امام رضا (علیه السلام) دعوت به عمل آوردند و توافق نامه همکاری مشترک بین دو طرف را به امضا رساندند.

حجت الاسلام حسینی گفت: سفر این هیئت به کشور عراق برای دعوت رسمی از تولیت آستان مقدس علوی به طور ویژه و سایر تولیت های آستان مقدس در عراق برای حضور در جشنواره سالانه میلاد امام رضا (علیه السلام) که در یازدهم ماه ذی القعده مصادف با 24مرداد برگزار می شود، صورت گرفته است.

وی افزود: هم چنین این سفر برای تکمیل بندهای پایانی یادداشت تفاهم که در این جشنواره بین دو طرف به امضا خواهد رسید، انجام گرفت. محتوای این یادداشت شامل همکاری مشترک در زمینه علمی ، خدماتی، فرهنگی، مهندسی است و نتیجه دیدارهای مشترکی است که بین دو طرف صورت گرفته است.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: این یادداشت تفاهم مشترک همچنین با سایر آستان های مقدس عراق و ایران و سایر کشورهای اسلامی به امضا خواهد رسید.

هیئت آستان مقدس رضوی دیدار خود را از آستان مقدس علوی با بازدید از صحن مطهر علوی، کتابخانه، طلاکاری گنبد حرم و طراحی های صورت گرفته در جهت توسعه حرم مطهر و همچنین پروژه مسکونی قنبر ویژه کارکنان آستان مقدس علوی به پایان برد. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha