جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حرم امامزاده سید محمد

حوزه/ سید احمد الصافی تولید حرم حضرت عباس(ع) دستور بازسازی مرقد شریف امامزاده سید محمد را صادر کرد تا هدیه ای از سوی حرم حضرت عباس(ع) برای مرقد امامزاده سید محمد فرزند امام هادی(ع) باشد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گروهی به نمایندگی از دو آستان مقدس امام حسین و حضرت عباس علیهما السلام از حرم مطهر سید محمد فرزند امام هادی علیه السلام در "بلد" عراق بازدید کردند.

رز جمعه گذشته سه تروریست انتحاری با منفجر کردن کمربند انفجاری خود، بخش هایی از بنای پیرامون حرم سید محمد را تخریب کردند که منجر به کشته شدن شمار زیادی از شیعیان زائر این حرم شد.

در این زمینه سید احمد الصافی تولید حرم حضرت عباس(ع) دستور بازسازی مرقد شریف امامزاده سید محمد را صادر کرد تا هدیه ای از سوی حرم حضرت عباس برای مرقد امامزاده سید محمد فرزند امام هادی(ع) باشد.

گروه اعزامی آستان های مقدس کربلا در این سفر همچنین با بازماندگان شهدای این حادثه دیدار کرده و به آنها تسلیت گفتند و کمک های مادی و معنوی دو آستان مقدس را به خانواده های شهدا و مجروحان این حادثه تقدیم کردند.

در این سفر، عمار شیخ الهادی تولیت مرقد مطهر امامزاده سید محمد از حمایت های بی دریغ آستان های مقدس کربلا از خانواده های شهدا و مجروحان تقدیر کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha