یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تجمع علمای مسلمان لبنان

حوزه/ تجمع علماء مسلمین لبنان با صدور بیانیه ای حمله تروریستی به مقام امامزاده سید محمد(ع) در عراق را محکوم کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، تجمع علماء مسلمین لبنان با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به مقام امامزاده سید محمد(ع) در عراق، از دولت این کشور خواست تدابیر لازم را برای کشف این اقدامات قبل از وقوع آن ها به کار گیرد.

در این بیانیه با اشاره به وضعیت سیاسی لبنان آمده است: عدم تلاش و سرعت نبخشیدن به انتخاب رئیس جمهور می‌تواند وضعیت امنیتی لبنان را با خطر مواجه کند؛ به ویژه با توجه به شکست تروریست های تکفیری در سوریه و عراق و احتمال نفوذ آن‌ها به لبنان، لازم است هوشیاری امنیتی در تمام زمینه ها و بیداری مردم و وحدت داخلی ایجاد شود.

* داعش به خداوند و پیامبر اسلام ایمان ندارد و توسط رژیم صهیونیستی و آمریکا ایجاد شده است

تجمع علماء مسلمین لبنان ادامه داد: داعش بر هتک حرمت مقدسات و ارزش قائل نشدن برای انسانیت و ارزش های اخلاقی مُصر است که این مسئله همانطور که بارها گفته ایم نشان می دهد این گروه به خداوند و پیامبر اسلام ایمان نداشته و هیچ ارتباطی با اسلام ندارند.

این نهاد دینی افزود: با صراحت اعلام می کنیم این گروه توسط رژیم صهیونیستی و آمریکا ایجاد شده تا اهداف شیطانی آنها را تحقق بخشد.

در ادامه بیانیه تجمع علماء مسلمین لبنان تاکید شده است: مهمترین هدف آمریکا و رژیم صهیونیستی مشوّه کردن چهره اسلام، کشتار مسلمانان و ایجاد ناامیدی در میان آنها به وسیله داعش است تا اسلام نتواند پابرجا بایستد و اشغالگری صهیونیست ها بر فلسطین ادامه یابد.

* داعش نمی تواند شکست ها و خسارت های خود در عراق را جبران کند

تجمع علماء مسلمین لبنان همچنین حمله تروریستی به امامزاده سید محمد(ع) در عراق را محکوم کرد و افزود: داعش نمی تواند شکست ها و خسارت های خود در عراق را با این عملیات های تروریستی جبران کند.

این تجمع از مسئولین عراقی خواست تدابیر لازم را برای کشف این اقدامات قبل از وقوع آن ها به کار گیرند.

در این بیانیه بر سرعت بخشیدن به عملیات آزاد سازی موصل تاکید و تصریح شده است: اینگونه فعالیت ها پاسخ عملی و ریشه ای به تروریست ها است.

این تجمع با اشاره به کشته شدن یک سیاهپوست در آمریکا اظهار داشت: این حادثه بیانگر وجود نژادپرستی در دولت و پلیس آمریکا در تعامل با شهروندان است

تجمع علماء مسلمین لبنان در پایان با تبریک پیروزی اخیر ارتش سوریه در حلب خاطرنشان کرد: استمرار پیروزی در عملیات آزادسازی حلب، مقدمه پیروزی نهایی بر دشمن تکفیری نه تنها در حلب بلکه در تمامی سوریه است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha