دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حسین الموسوی

حوزه/ حسین الموسوی عضو پارلمان لبنان تاکید کرد: آمریکا مادر تروریسم است و هیچ اهمیتی به منافع ملت ها نمی دهد و علیه آن ها توطئه می کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حسین الموسوی عضو پارلمان لبنان تاکید کرد: امریکا مادر تروریسم است و هیچ اهمیتی به منافع ملت ها نمی دهد و علیه آن ها توطئه می کند. اسرائیل یک غده سرطانی جنایتکار است و تکفیری ها مزودران آمریکا و اسرائیل و جنایتکارانی هستند که تاریخ همانند آن را به خود ندیده است. با این وجود ما در لبنان و منطقه عربی کسانی را می بینیم که آمریکا را به خدایی گرفته و از ما می خواهند که با آن ها در عبادت آن همراهی کنیم. هم چنین کسانی هستند که با غده سرطانی اسرائیل مصالحه می کند و از ما می خواهد که از آن ها پیروی کنیم. عده ای دیگر نیز هستند که از جنایتکاران تکفیری حمایت همه جانبه می کنند و از آن ها دفاع می کنند و کسانی که در دفاع از لبنان و بشریت با آن ها می جنگند را متهم می سازند. به همین خاطر از اینان می خواهیم که به راه درست بازگردند و از افکار عمومی خواستاریم تا سخنان صریح خود را دراین مسئله بیان کنند.

نماینده پارلمان لبنان از ارتش و نیروهای امنیتی که در مقاومت برابر اسرائیل و مزدوران تکفیری آن همدلی و همکاری کردند، تشکر کرد و تلاش ها و جانفشانی هایشان را ستود.

وی در ادامه گفت: ما خواستاریم تا قبل از هرچیز کرامت ساکنان منطقه "القاع" حفظ شود و به نابه سامانی های امنیتی و اقتصادی این منطقه پایان داده شود. از دست اندرکاران حکومتی می خواهیم تا نسبت به کشور و ملت احساس مسؤولیت کنند و از مسائلی هم چون تعطیل کردن دولت و مجلس نمایندگان که با انگیزه خودخواهانه و تعصبات خشک صورت می گیرد، دست بردارند. هم چنین از ساکنان منطقه می خواهیم از تیراندازی هوایی یا واکنش هایی که دین و تمدن و احساس مسؤولیت انسانی آن را نمی پذیرد، دست بردارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha