جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاون بین الملل حوزه با شورای رهبری جبهه عمل اسلامی لبنان دیدار کرد

حوزه/ در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اوضاع مسلمانان، بر وحدت امت اسلامی و اصلاح مسیر امت و مبارزه با دشمن صهیونیستی به عنوان تنها دشمن مسلمانان تاکید شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»،‌ حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن زمانی معاون  بین الملل حوزه های علمیه که به لبنان سفر کرده است با رئیس و اعضای شورای رهبری جبهه عمل اسلامی لبنان دیدار کرد.

در این دیدار  شیخ زهیر الجعید مسئول هماهنگی جبهه عمل اسلامی ، "شیخ ماهر حمود" دبیرکل اتحادیه جهانی علمای مقاومت و "احمد الزین" رئیس هیئت امنای تجمع علمای مسلمان لبنان و "کامل الرفاعی" نمایند جبهه العمل در پارلمان لبنان و شیخ بلال شعبان، شیخ هاشم منقاره، شیخ شریف توتیو، شیخ غازی حنینه، حاج عبد الله التریاقی از اعضای شورای رهبری "جبهه العمل الاسلامی" حضور داشتند.

در این نشست گزارش کاملی از اوضاع مسلمانان در مصر قبل و بعد از انقلاب و همچنین اوضاع مسمانان اهل سنت ایران ارائه شد و همگی بر اهمیت همکاری در زمینه منافع و پیشرفت اسلام بزرگ از طریق دیدار علماء و دانشگاهیان و برگزاری همایش ها و سخنرانی ها و خطبه ها در مساجد و حوزه های علمیه برای طلاب تاکید کردند.

همچنین پیرامون چگونگی اصلاح دوباره مسیر وتغییر جهت قطب نمای درگیری به سمت دشمن صهیونیستی به عنوان دشمن واقعی اهل سنت و شیعیان و تمام امت ها بحث و گفتگو شد.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی به سه موضوع اصلی که وحدت امت اسلامی را مورد تعرض قرار داده، پرداخت و آن سه را، گروهک های تروریستی تکفیری و سکولاریسم ملحد و اختلافات سیاسی و تغییر آن به اختلافات مذهبی معرفی کرد و به وحدت امت اسلامی بر پایه قرآن کریم و سنت پیامبر (ص) دعوت کرد.

در پایان شیخ زهیر الجعید مسؤول هماهنگی جبهه العمل السلامی ضمن خوشامدگویی به معاون بین الملل حوزه، بر مسیر طبیعی این جبهه که توسط "فتحی یکن" بنیان گذاری شد در تقریب فاصله ها و برطرف کردن کاستی ها و همکاری بین مسلمانان به ویژه اهل سنت و شیعیان برای اعتلای کلمه الله و وحدت امت اسلامی و پاکسازی کدورت ها از صفوف مسلمین تاکید کرد.

دیدار معاون بین الملل حوزه با اعضای شورای رهبری جبهه عمل اسلامی لبنان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha