جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/  راهپیمایی روز قدس در بیرجند

حجت الاسلام عبادی اظهار کرد: تا زمانی که جمهوری اسلامی ایران هست مردم همیشه شعار "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" را سر خواهند داد و شیطان بزرگ همیشه دشمن ما بوده و خواهد بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدباقر عبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در بیرجند با اشاره به شکوه مردم روزه دار در راهپیمایی روز جهانی قدس  گفت: مردم بار  دیگر با حضور پر رنگ خود  زیر گرمای شدید  نشان دادند که پای آرمان های امام راحل ایستاده اند و فریاد رس مردم فلسطین و حقوق مردم مظلوم و بی گناه هستند.

وی افزود : حضور پرشور مردم در راهپیمایی تنها احساس  مسئولیت آنان برای حمایت از مظلوم در برابر ظالم است و مشتی بر چشم  و دهان ابر قدرت های جهان می باشد.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان وحدت مردم تصریح کرد: مسلمانان برای دفاع از مردم فلسطین باید وحدت و یکپارچگی داشته باشند تا در برابر استکبار و اسرائیل بایستند و از آرمان های خود دفاع کنند.

وی، شعار "مرگ بر امریکا" را حذف نشدنی دانست و یاد آور شد: تا زمانی که جمهوری اسلامی ایران هست مردم همیشه شعار "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" را سر خواهند داد و شیطان بزرگ همیشه دشمن ما بوده و خواهد بود.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نابودی اسرائیل خاطرنشان کرد: اگر دموکراسی، همه‌پرسی در فلسطین برگزار شود، اسرائیل فرومی‌پاشد و از بین خواهد رفت.

وی تصریح کرد: آمریکا باید بداند با اقداماتی که انجام می‌دهد نمی‌تواند به یمن، سوریه و لبنان آسیب برساند و با این کار موجب نابودی خود خواهد شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha