یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر / طنین صدای مرگ بر اسرائیل معتکفین رمضانیه در مشهد مقدس

حوزه/ طلاب ایرانی و غیرایرانی معتکف در حرم رضوی، هم صدا با امت اسلامی، در مراسمی از جنایات استکباری آمریکا ورژیم صهیونیستی اعلام انزجار کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، جمعی از طلاب ایرانی و غیرایرانی که از بامداد پنجشنبه در حرم رضوی معتکف شده اند، هم صدا با سایر مردم مسلمان، در مسجد گوهرشاد فریاد "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آل سعود" سر دادند.

در این مراسم حاضران پس از راهپیمائی در محوطه مسجد گوهرشاد، در ایوان مقصوره این مسجد تجمع کرده و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و سایر کشورهای اسلامی را اعلام کردند.

همچنین، حاضران، جنایت های رژیم صهیونیستی با همکاری آمریکا و نیز فاجعه هایی که توسط آل سعود در برخی کشورهای اسلامی را محکوم کردند.

طلاب معتکف که وظیفه دینی و انسانی حتی در حال اعتکاف از یاد نبرده و فریاد ضداستکباری خود را در مسجد گوهرشاد حرم امام رضا(ع) طنین انداز کرده بودند در بیانیه ای قدس عزيز را محور هويت و اتحاد امت مسلمان عنوان کردند.

در این بیانیه آمده است:  در روز جهاني قدس، که يادگار بزرگ بت‌شكن قرن، حضرت امام خميني قدس سره است، سپاهيان اسلام در جاي جاي دنيا، در برابر ديدگان حيرت‌زده‌ي مستکبرين و زورگويان عالم، با وحدت و يكپارچگي، از استكبار جهاني، به ويژه آمريكا و اسرایيل غاصب، اعلان نفرت و بيزاري  و آزادي هرچه سريع‌تر قدس شريف را مطالبه می‌کنند.

این بیانیه می افزاید:  اكنون مي‌توان صداي شكستن استخوان‌هاي صهيونيسم بين‌الملل و ايادي‌اش را به راحتي شنيد.

طلاب معتکف یادآور شده اند: سرکردگان جهانی ظلم و زور می‌پندارند می‌توانند با شانتاژبازي و فرافكني، مسئله فلسطين را، كه قلب ميليون‌ها مسلمان براي آن مي‌تپد، از اذهان مسلمانان به پاخاسته‌ سراسر جهان بزدایند.

طلاب حوزه علمیه خراسان و جامعة المصطفی العالمیه در این بیانیه با بیان اینکه رهنمودهای مهم مقام معظم رهبری، مسير مبارزه‌ بي‌امان مردم فلسطين را شتابنده و توفنده ساخته است، آورده اند: دستور و رهنمودهای نويدبخش فرود فرياد‌هاي رعدآسا و صاعقه‌وار مسلمانان جهان بر سر سفاکان صهيونيست به شمار می‌رود و امید است که به زودی، طلسم مصونيت جنايتكاران صهيونيست را در هم بشكند و با آزادي قدس عزيز، سفاکان را به سزاي اعمال ننگينشان برساند.

طلاب معتکف در این بیانیه، كشتار بی‌رحمانه‌ مردم غيرنظامي، ويران كردن خانه‌هاي بي‌دفاع، بكارگيري بمب‌هاي فسفري و برخي سلاح‌هاي ممنوع ديگر، بستن راه غذا و دارو و سوخت و ديگر نيازهاي اوليه‌ مردم و بسي جنايات ديگر و ده‌ها سال اشغال سرزمين‌هاي فلسطيني، محكوم کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha