یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام یوسف یوسف پور - خطیب جمعه ساری

حوزه/ امام جمعه موقت ساری با بیان این که گسترش نفرت عمومی ملت های جهان از رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا هر روز بیشتر می شود، تصریح کرد: حضور ملت های مسلمان جهان در راهپیمایی روز قدس بر این خشم ملت های افزوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: امروز مردم ولایی مازندران همراه و همگام با مردم مؤمن سراسر کشور و بعضی از کشورهای دیگر در 62 منطقه استان در روز جهانی قدس در راهپیمایی حضور پیدا کردند و انزجار خود را اعلام کردند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که مردم فلسطین سال‌ها در آوارگی زندگی می‌کنند، ادامه داد: حمایت از مردم فلسطین یک تکلیف شرعی و قانونی است.

حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به توطئه دشمنان برای حضور کمرنگ مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، خاطرنشان کرد: حضور آگاهانه و با تدبر و تفکر مردم خداجوی خط بطلانی بر همه افکار پلید دشمنان زد.

وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران امروز با این راهپیمایی عظیم بارقه های امید به نصر و پیروزی را در دل مردم بی دفاع فلسطین بوجود آوردنذ و با شادمانی آنان، موجب خشنودی خداوند شدند.

حجت الاسلام یوسف پور خاطر نشان کرد: مسلمانان و حتی غیر مسلمانان کشورهای مختلف جهان در تظاهرات ضد صهیونیستی و روز قدس خود که در حمایت از مردم فلسطین برگزار کردند ضمن اعلام همبستگی ابدی خود با همکیشان خود در سرزمین‌های اشغال شده، اتحاد را یگانه راه آزادسازی قدس شریف از چنگال صهیونیست ها اعلام می دارند.

امام جمعه موقت ساری ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی تاکید کرد: ملت ایران و مسلمانان جهان خواستار بازگشت فلسطین به بدنه جهان اسلام هستند و با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی را محکوم کرده و این حمایت را با صدای هر چه بلند تر و با شعار مرگ بر اسرائیل اعلام خواهند کرد.

وی افزود: روز قدس روز همبستگی با مردم فلسطین است و مسلمانان هر ساله با وحدت و همبستگی روزجهانی قدس را برگزار و به جهانیان اتحاد و همبستگی خود را اعلام می کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران، روز جهانی قدس را روز خشم ملت مسلمان جهان در برابر ظلم و استبداد زورگویان به ملت بی‌دفاع فلسطین دانست و خاطرنشان کرد: زور قدس تبلور عینی وحدت وهمبستگی ملت های مسلمان برای نابودی کامل صهیونیسم جهانی است.

امام جمعه موقت ساری با بیان این که گسترش نفرت عمومی ملت های جهان از رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا هر روز بیشتر می شود، تصریح کرد: حضور ملت های مسلمان جهان در راهپیمایی روز قدس بر این خشم ملت های افزوده است.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha