شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 مهدی عبوری

حوزه/ نشست هم اندیشی اجرای طرح خانواده موفق به همت مدرسه علمیه خواهران حضرت نرجس(س) ساری در این مدرسه برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، مهندس مهدی عبوری شهردار ساری در این نشست که با همت مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) ساری برگزار شد، بیان کرد: در جامعه به همان اندازه که برای کارهای خدماتی و عمرانی دغدغه وجود دارد، باید برای فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی هم وجود داشته باشد؛ و شهرداری ساری هم فعالیتهای خود را با شعار فرهنگ همسنگ عمران آغاز و اجرا می کند.

وی اظهار داشت: با توجه به این که شهرداری ساری در جهت تحقق سبک زندگی اسلامی سرای تداوم  در محلات راه اندازی نموده است؛ لذا به دلیل انجام فعالیتهای مشاوره ای، فرهنگی و...به صورت تخصصی در این مدرسه علمیه، شایسته است اعتبارات و امکانات این سراها، با برنامه های حوزه خواهران تلفیق شده تا از ظرفیت اساتید، طلاب و... این مدرسه علمیه در جهت اجرا ی برنامه¬ها به نحو احسن استفاده شود.

شهردار ساری اعلام کرد: مدرسه حضرت نرجس در این 5 سال فعالیت خود تاثیر بسزائی در توسعه و نرویج فرهنگ دینی و ارزشهای اخلاقی در سطح شهر داشته است بنابراین شهرداری ساری آمادگی دارد مسئولیت برنامه های فرهنگی و قرآنی شهر را به حوزه خواهران بسپارد.

وی با اشاره به افتتاح قریب الوقوع بزرگترین پارک بانوان در ساری افزود: این پارک بزرگترین پارک بانوان ایران بوده و تمام نیروهای فعال در این پارک از بانوان  هستند که در آن امکانات آموزشی، رفاهی، خدماتی، فرهنگی و ورزشی پیش بینی شده، در همین راستا فضایی هم برای حوزه علمیه خواهران در این پارک در نظر گرفته شده تا برنامه های مورد نظر برای بانوان اجرا شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha