پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
گروه تبلیغی جهادی بقیة الله(عج)

حوزه/ گروه تبلیغی جهادی بقیة الله(عج) حضور جدی در مدارس داشته و تا کنون در ایام محرم، صفر، فاطمیه و ... اعضای گروه، در ۴۵مدرسه پسرانه و دخترانه جمعاً به مدت ۱۰۰۰ ساعت حضور فعال تبلیغی همراه با بیان مسایل دینی و پاسخ به شبهات داشته اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ساری، گروه تبلیغی جهادی بقیة الله(عج) در اسفندسال۱۳۹۳به همت عده ای ازطلاب جوان استان مازندران ساکن قم،زیر نظر دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم تاسیس گردید.

هدف ازتشکیل این گروه که متشکل از۲۴طلبه برادر و۴طلبه خواهرمی باشد، حضور تبلیغی وبیان مسایل دینی و فرهنگی در سطح شهرستان بابلسر وحومه می باشد.

اولویت گروه، حضور جدی در مدارس در تمام مقاطع تحصیلی می باشد که تا کنون در ایام محرم، صفر، فاطمیه و ... اعضای گروه، در۴۵مدرسه پسرانه ودخترانه جمعاً به مدت۱۰۰۰ساعت حضور فعال تبلیغی، همراه با بیان مسایل دینی وپاسخ به شبهات داشته اند.

برنامه بعدی گروه درسال۹۴برگزاری همایش دانش آموزی "احلی من العسل" درششم محرم درمنطقه پازوار که با حضور۳۰۰دانش آموز در مهدیه "اسی کلا" برگزارگردید.

برگزاری روضه های خانگی درسطح شهرستان بابلسردر ایام فاطمیه، حضور در طرح ساحل سالم، حضور در مساجد، عیادت از بیماران و معلولین از دیگر برنامه های تبلیغی و فرهنگی گروه در سال۹۴ بوده است.

از برنامه های آینده گروه، برگزاری طرح تابستانه دانش آموزی ویژه دانش آموزان بابلسر و حومه، با همکاری موسسه قرآنی "اسراء پازوار" و حضور در طرح ساحل سالم دریا که در تابستان برگزار می شود، خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha