جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین معلمی، نماینده خبرگان رهبری

حوزه/ روز جهانی قدس، روز حمایت از مقدسات اسلامی است؛ لذا امام راحل این روز را روز اسلام نامیدند، تا امت اسلامی منسجم و هماهنگ گردیده و علیه استکبار جهانی و قوه سرطانی اسرائیل فریاد سر دهند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» بیان کرد: اعلام آخرین جمعه ماه رمضان، به عنوان روز جهانی قدس از سوی امام خمینی(ره) برگرفته از اندیشه الهام گونه ایشان بود، که منشا برکات فراوان برای انسجام امت اسلام گردید.

وی تاکید کرد: روز جهانی قدس، روز حمایت از مقدسات اسلامی است؛ لذا امام راحل این روز را روز اسلام نامیدند، تا امت اسلامی منسجم و هماهنگ گردیده و علیه استکبار جهانی و قوه سرطانی اسرائیل فریاد سر دهند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اگر روسای مرتجع کشورهای عربی منطقه که متاسفانه در سایه وابستگی به استکبار جهانی مایه ننگ امت اسلامی شدند، مانع ایجاد نکنند؛ کل امت اسلام به حمایت از قبله اول مسلمین و همچنین مایه نجات مردم ستمدیده فلسطین به پا می خیزند.

حجت الاسلام معلمی خاطر نشان کرد: روز قدس یادگار ماندگار رهبر کبیر انقلاب است و ملت بزرگ ایران به احترام امام (ره) و اندیشه های پاک ایشان و همچنین تبعیت از مقام معظم رهبری، هرسال پرشورتر از سال گذشته روز قدس را گرامی داشته و با حضور یکپارچه خود صف مرصوصی می سازند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha