پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله طباطبایی نژاد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان اصفهان ضمن دعوت از همه اقشار مردم برای حضور پر شور در راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس یادگار الهی، دینی و سیاسی امام خمینی (ره) است و شرکت در آن مصداق بارز پاسداشت شعائر دینی است.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس، بر ضرورت برپایی هر چه با شکوه تر راهپیمایی روز قدس تأکید کرد و گفت: مردم ما به درجه ای از بصیرت و آگاهی رسیده اند که در مقاطع مختلف وظیفه خود را می دانند و برای حضور در چنین برنامه مهمی نیاز به راهنمایی ندارند.

وی، روز قدس را نماد استکبار ستیزی و مقاومت دانست و خاطر نشان کرد: مقابله با غده سرطانی منطقه همواره مورد تأکید بوده لیکن انجام این فریضه در ماه مبارک رمضان ثوابی صدها برابر زمان های دیگر را شامل می شود.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان خاطر نشان کرد: در حال حاضر که داعش، آمریکا و مسلمان نماهای منطقه چون آل سعود و آل خلیفه، دست در دست اسرائیل داده اند، همبستگی و حضور حداکثری در راهپیمایی روز قدس می تواند ایستادگی و مقاومت مردم مسلمان ایران و جهان را در مقابل زیاده خواهی های صهیونیزم به منصه ظهور بگذارد.

وی با استناد به آیه شریفه " وَمَنْ یُعَظِّمَ شعائِرَ اللّه فَإنَّها مِن تَقْوی القلوب" اظهار داشت: حضور در راهپیمایی روز قدس که مصداق بارز پاسداشت شعائر دینی است، نشان از تقوای درونی مردم است، لذا امیدواریم مردم متدین استان اصفهان همچنان که اعمال ماه مبارک رمضان را به خوبی انجام داده اند در بزرگداشت این روز که یادگار الهی، دینی و سیاسی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) است، نیز برگ زرین دیگری بر افتخارات استان اصفهان بیفزایند

313/38.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha