جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی - حوزه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: روز قدس تجدید پیمان با آرمان های امام راحل و شهدا و سردادن شعار "مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل" است.

حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه عنوان داشت: تدبیر و دور اندیشی بنیانگذار انقلاب اسلامی در پدید آوردن و رقم زدن روز قدس، قدرت اسلام و انقلاب را به جهانیان نشان داد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه خاطر نشان کرد: روز قدس حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار جهانی و رژیم کودک کش صهیونیستی می باشد.

وی در ادامه افزود: روز قدس به کانون خروش و صحنه غریو برائت از غاصبان و احساس اقتدار ملت های حق طلب در برابر استکبار جهانی در تمام نقاط جهان تبدیل شده است.

این استاد حوزه علمیه یادآور شد: روز قدس عنصر حیاتی و راهبردی نظام اسلامی که همان حفظ وحدت و یکپاچگی میان مردم جامعه است را فرامی خواند لذا امید است حضور مقتدرانه و گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس بر ارزش های والای انقلاب اسلامی بیافزاید.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی با دعوت از حضور آحاد مردم در راهپیمایی روز قدس بیان داشت: راهپیمایی پرشکوه روز قدس موجب دوری از تفرقه و اختلاف میان مسلمانان و کنار گذاشتن اختلافات مذهبی شده و همگی یکدل و یکپارچه تنفر و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی را اعلام می دارند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه بیان داشت: روز قدس نشان دهنده قدرت لایزال الهی و موجب برافکندن نقاب نفاق از چهره خود فروختگان خواهد بود.

وی اتحاد و انسجام مسلمانان را عامل تضعیف دشمنان اسلام دانست و ابراز داشت: امروزه استکبار جهانی با پرورش گروهک های تروریستی و تکفیری و با راه اندازی اختلافات و جنگ های قومی و قبیله ای به دنبال تحقق اهداف شوم خود که همان تسلط بر مسلمانان جهان است می باشد لذا وحدت مسلمین می تواند دسیسه های دشمنان اسلام را خنثی کند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی در پایان با دعوت از عموم مردم و به خصوص طلاب و روحانیون در راستای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس عنوان داشت: روز قدس تجدید پیمان با آرمان های امام راحل و شهدا با سردادن شعار "مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل است لذا حضور طلاب و علمای دین در روز قدس به معنای صیانت از ارزش های انقلاب و اسلام و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب می باشد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha