جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی

حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با صدور پیامی از همه مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دعوت نمود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس و امام جمعه قم بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
روز قدس، نماد وحدت جهان اسلام و نقطه عزت و کرامت است که نهال آن توسط امام خمینی(ره) کاشته شد و بصیرت مردم انقلابی ایران و آزادی خواهان جهان آن را رشد و پرورش داده است. گرامیداشت این روز، ضرورتی دینی، عقلی و سیاسی است که در تارک و سپهر تاریخ جهان اسلام یادمان بیداری، آزادی خواهی، مقاومت و هویت طلبی امتی است که با سلاح ایمان و استعانت از خداوند قادر متعال، در برابر استکبار و رژیم منحوس صهیونیستی به رهبری آمریکای جنایتکار و انگلیس تبهکار ایستاده اند.
ملت انقلابی ایران همواره از حقوق به‌حق ملت مظلوم فلسطین حمایت کرده و اسرائیل، این غده سرطانی و چرکین غاصب کودک‌کش را محکوم و به زباله دان تاریخ خواهند فرستاد. امروز، صدای غرش مهیب و طنین انفجارموشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقر داعشیان خونخوار و جنایتکار در دیرالزور سوریه، همچنانکه رعب و وحشت را در میان آنها و پیروانشان ایجاد کرده است، خود درس عبرت و هشداری جدی به خباثت و توطئه و فتنه انگیزی رژیم صهیونیستی است تا دست از توطئه در منطقه بردارد.
در شرایط حساس امروز، از همه اقشار مردم می خواهم با حضور پرشور و کوبنده و تحسین برانگیز خود در راهپیمائی روز جهانی قدس، همانند سال های گذشته، ضمن نشان دادن اقتدار و عظمت همیشگی جمهوری اسلامی ایران، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین به جهانیان نشان دهند و مشت محکمی بر دهان رژیم صهیونستی و استکبار جهانی بزنند.

سید محمد سعیدی
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها
امام جمعه قم

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha