پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
راهپیمایی روز قدس

حوزه/ تیپ رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع) در اطلاعیه ای از مردم با بصیرت ایران اسلامی برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس جهت رهایی فلسطین اشغالی از چنگال دشمن صهیونیستی دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» متن اطلاعیه تیپ رزمی تبلیغی امام جعفر صادق (ع) به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (قدس سره الشریف) در نامیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز " قدس"  در ماهی که ماه تقویت عزم واراده ها، انفاق و ازخود گذشتگی ها، همدردی و نوع دوستی ها ، وحدت و هم بستگی هاست  نشان از عمق راهبردی و بنیادین اندیشه ناب اسلامی و قرآنی در مواجهه با زورگویان عرصه جهانی است.

دولت فعلی امریکا  که ادعای مبارزه با تروریسم را دارد در حالی مردم زخم خورده و رنج دیده  فلسطین و منطقه  را که  قربانیان اصلی تروریسم هستند گروه های تروریستی قلمداد کرده و آنها را به نقض حقوق بشر و تروریسم متهم می کند که خود سیاست پرورش تروریسم دولتی  همچون رژیم اشغالگر قدس و دولت خود خوانده به ظاهر اسلامی عراق و شام (داعش) را دستور کار خود قرار داده است و از تبدیل کردن  کردن عربستان، امارات و ... به یک حکومت تروریستی  تمام عیار هیچ ابایی ندارد. به تعبیر رهبر معظم انقلاب "این ها با تروریست مخالف نیستند بلکه با  تروریست کنترل نشده مخالفند" تروریست کنترل شده ای که منافع راهبردی آن ها را تامین کند هر چند که ده ها هزار نفر از مردم بی دفاع به خاک خون کشیده شود و منابع زیرساختی و حیاتی آنها را نابود سازد.

در این میان از همه مشمئز کننده تر سکوت نکبت بار سازمان ملل و سازمان های حمایت از حقوق بشر است که به جای حمایت از حقوق مردم مظلوم فلسطین، یمن و بحرین، ترجیح داده اند سکوت تلخ و بی شرمانه ای را اختیار کرده و با این جانبداری بی رحمانه برگ سیاه دیگری از بی کفایتی و بی عدالتی خود را در تاریخ ثبت نمودند .

استکبار جهانی بداند که ملت بزرگ ایران از رسالت خود در حمایت از مردم مستضعف و از سیاست منطقه ای خود در آزاد سازی قدس عزیز و حفظ محور مقاومت دست نخواهد کشید و در سایه اختلاف افکنی ها  و حمایت از گروه های تروریستی و دولت های تروریست پرور نمی تواند آرمان مقدس آزاد سازی قدس شریف و رهایی فلسطین از چنبره رژیم منحوس اسرائیل را در ذهن و اندیشه و اراده امت اسلامی کمرنگ کرده تا امنیت اسرائیل را حفظ کند.

به برخی از دول مرتجع منطقه که صندلی های  حکومت  خود را لرزان می بینند هشدار می دهیم که به وعده های امریکا و صهیونیسم جهانی دل خوش نباشند و چنانچه توبه نکنند و به آغوش اسلام و امت واحده اسلامی نپیوندند روزی خواهد رسید که به حول و قوه الهی  خوشرقصی ها و رقص شمشیر آنها به عزا مبدل خواهد شد.

تیپ مستقل 83 امام جعفرصادق(ع) ضمن تقدیر و سپاس فراوان از اقدام انقلابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در وارد کردن ضربه موشکی مهلک بر بدنه شجره خبیثه داعش و به اربابان عبری و عربی آن ها و آمریکای جنایتکار اعلام می دارد که شانتاژهای تبلیغاتی آن ها و تحریم های جدید در اراده پولادین مردم انقلابی و مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی کمترین سستی ایجاد نخواهد کرد و مردم با بصیرت ایران اسلامی بار دیگر روز جمعه با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن اظهار حمایت همه جانبه از مجاهدان عرصه رهایی قدس از چنگال دشمن صهیونیستی مراتب شکر و امتنان خود را از فرمانده معظم کل قوا و نیروهای مسلح تحت امر در پاسخ قاطع و به موقع جنایتکاران داعش فریاد خواهند زد. "ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم".

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha