چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله طبرسی - مازندران

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به این‌که رژیم اشغالگر قدس، هر روز به نابودی نزدیک‌تر می‌شود، تصریح کرد: اقدامات ضد بشری صهیونیست‌ها علیه مردم بی‌دفاع فلسطین خشم و انزجار جهانی را هر روز نسبت به این رژیم جعلی بیشتر می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، آیت الله نورالله طبرسی، امروز در حاشیه برگزاری مراسم روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس گفت: امام راحل با روح قدسی و بصیرت مثال‌زدنی که داشتند، ایامی را نامگذاری فرموده‌اند که برای همیشه در تاریخ ماندگار شده‌ و هر روز بیشتر به عمق آنها و ضرورت گرامیداشت این ایام پی می‌بریم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به این‌که رژیم اشغالگر قدس هر روز به نابودی نزدیک‌تر می‌شود، تصریح کرد: اقدامات ضد بشری صهیونیست‌ها علیه مردم بی‌دفاع فلسطین خشم و انزجار جهانی را هر روز نسبت به این رژیم جعلی بیشتر می کند.

وی، حمایت از مردم بی‌گناه فلسطین را تکلیف شرعی دانست و ادامه داد: حضور گسترده امروز مردم در راهپیمایی روز قدس دلگرمی بالایی برای ملت مظلوم فلسطین بوده است.

رئیس شورای حوزه علمیه استان مازندران با اشاره به این‌که یکی از روزهای ماندگار انقلاب اسلامی، نامگذاری روز جهانی قدس است، افزود: این روز را می‌توان روز احیای ارزش‌ها و فرهنگ اسلامی دانست.

آیت الله طبرسی با تجلیل از حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز گفت: حضور حداكثري اقشار مردم در راهپيمايي روز قدس بذر نااميدي را در دل رژيم اشغالگر غاصب و همدستانش کاشت.

امام جمعه ساری، حزب الله لبنان و حماس را مولود انقلاب اسلامی و روز قدس خواند و گفت: رژیم اشغالگر قدس توان حمله به لبنان را ندارد، چرا که در این کشور، در سایه حمایت جمهوری اسلامی ایران قدرتی شکل گرفته که حتی کاخ سفید را هم می ترساند.

وی، نابودی رژیم اشغالگر قدس را بسیار نزدیک دانست و اظهار کرد: حمایت همه جانبه غرب و برخی کشورهای عربی از گروهک های تروریستی در سوریه ناشی از عمق این ترس است.

آیت الله طبرسی به جعلي بودن رژيم صهيونيستي اشاره كرد و گفت: اين رژيم جعلي هيچ ريشه و اساسي ندارد و تنها براي تسلط بر منابع اقتصادي و ضربه زدن به كشورهاي مسلمان و همچنين تغيير تفكرات ديني مردم تشكيل شده است.

امام جمعه ساری با بیان این که روز قدس روز وحدت و يکپارچگي امت اسلام در برابر دشمن صهيونيستي است، ادامه داد: در حالي‌که بسياري از سران کشورهاي غربي و عربي در مقابل جنايات رژيم صهيونيستي سکوت کرده‌اند، بيداري ملت‌هاي اسلامي مي‌تواند نقش تعيين کننده‌اي در تحولات منطقه داشته باشد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، روز قدس را حاصل دورانديشي و تدبير رهبر کبير انقلاب دانست و گفت: با اين اقدام مسأله فلسطين هيچ‌گاه از افکار مسلمانان جهان محو نخواهد شد و به يکي از دغدغه هاي اساسي مسلمانان تبديل شده است.

وی ادامه داد: روز جهاني قدس در واقع جنب و جوش حرکت ملت هاي بيدار است و اگر دولت ها نيز همگام با حضور ملت ها با جنايات رژيم نژاد پرست اسراييل مقابله مي کردند، وضعيت مردم فلسطين بهتر از شرايط کنوني آنان بود.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha