جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر روز قدس در یزد

حوزه/ مردان و زنان بصیر و آگاه دیار دارالعباده یزد بار دیگر با حضور حماسی خود و اعلام حمایت از مقام عظمای ولایت، از جنایات رژیم غاصب اسرائیل در خاورمیانه و اقصی نقاط جهان ابراز انزجار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، مردم ولایتمدار و شهید پرور دارالعباده یزد همگام با سراسر کشور در لبیک به رهبر انقلاب اسلامی، با سردادن شعار های کوبنده "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل"، نسبت به جنایت سران استکبار علیه مسلمانان جهان به ویژه مردم مظلوم فلسطین، یمن، بحرین و سوریه اعلام انزجار کردند.

مردم یزد مسیر میدان شهید بهشتی تا محل برگزاری نماز جمعه شهر یزد را شعار گویان پیمودند و در طول مسیر با حمل پلاکاردهای ضد استکباری و پرچم جمهوری اسلامی ایران و تمثال هایی از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری، جلوه ای دیگر به مراسم یوم الله روز جهانی قدس بخشیدند.

قرائت آل یاسین، اجرای زنده سرود جمهوری اسلامی با حضور گروه موزیک سپاه، آتش کشیدن پرچم سران استکبار و آدمک های نماد آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل، اجرای زنده سرود حماسی توسط هنرمند یزدی، قرائت قطعنامه با تأیید هر بند از آن، با شعارهای "الله اکبر" و "خامنه ای رهبر"، از دیگر برنامه های این راهپیمایی بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha