پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت‌الله محمدرضا ناصری

حوزه/سخنران مراسم روز جهانی قدس در یزد گفت : صهیونیست‌ها با در دست گرفتن اقتصاد دنیا و مطبوعات و رسانه‌ها اهداف خود را دنبال می‌کنند و به این ترتیب هم جوامع و کشورهای اسلامی را به فساد می‌کشانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری، ظهر امروز در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، در مسجد ملا اسماعیل یزد با قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی امروز اظهار کرد : رژیم صهیونیستی با ظلم و ستم و جنایت بر مردم فلسطین هیچ منطقی در حقوق بشر نمی شناسد و یهودی ها با توطئه انگلیسی ها این سرزمین را اشغال کرده اند.

وی با بیان اینکه بیت المقدس قبله اول مسلمانان است، افزود: غربی ها در حالی که اسرائیل جنایات خود را بدون اشکال می داند و همه قوانین بشری را در قبال فلسطینی ها رها کرده است، مسلمانان  را تروریست می خوانند! .

نماینده ولی فقیه دراستان یزد با یادآوری هفته حقوق بشر آمریکایی و 11 تیر سالروز شهادت شهید صدوقی(ره) و همزمانی آن با روز جهانی قدس، خاطر نشان کرد:  سران استکبار از ابتدای انقلاب تاکنون توطئه های فراوانی علیه ملت ایران از جمله تحریم ها، مصادره اموال، ترور 17هزار شهید، هشت سال جنگ تحمیلی و...انجام داده  اند.

آیت الله ناصری با قدردانی از سربازان گمنام امام زمان(عج) و سپاه پاسداران در خنثی کردن توطئه‌های استکبار و گروه‌های تروریستی اظهار کرد : دشمنان می خواستند کشور را در ماه مبارک رمضان نا امن کنند که هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) و سپاه پاسداران در این ایام موجب شد که دشمنان منکوب و به عقب رانده شوند.

وی، حقوق بشر در منطق سران استکبار را گردن زدن انسان ها عنوان کرد و افزود : آمریکا دوست اسرائیل، منافقان، عربستان، تکفیری‌ها، گروه‌های تروریستی و ... است و از آنها حمایت می‌کند که همه اینها دشمن اهل بیت(ع) هستند و هیچ گاه نمی‌توان با آمریکا دست دوستی داد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد به اوضاع اخیر در بحرین و سلب تابعیت آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین اشاره کرد و گفت : حکومت بحرین حکومتی دست نشانده عربستان است و همان گونه که عربستان شیخ نمر را به شهادت رساند، اکنون می خواهند شیخ عیسی قاسم را که فردی معتدل است به بهانه‌های مختلف مورد آزار و اذیت قرار دهند که سردار سلیمانی با نامه خود موجب شد تا آنها احساس خطر کنند و سرجای خود بنشینند.

آیت الله ناصری، دفاع از مظلوم را از آموزه های بلند اسلام عنوان کرد و گفت: مردم فلسطین مورد ظلم و جنایت رژیم غاصب صهیونیستی قرار گرفتند و تعداد زیادی از آنها شهید و آواره شده‌اند و ملت ایران تنها یاور این مردم بی دفاع است.

وی بیان کرد : اسرائیل به دنبال بلعیدن کشورهای مسلمان است و صهیونیست‌ها با در دست گرفتن اقتصاد دنیا و مطبوعات و رسانه‌ها اهداف خود را دنبال می‌کنند و به این ترتیب هم جوامع و کشورهای اسلامی را به فساد می‌کشانند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha