دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 386556
۱۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵
شیخ عیسی قاسم

حوزه/ یکی از نزدیکان آیت الله شیخ عیسی قاسم اعلام کرد که ایشان اعتمادی به ایفای نقش آمریکا در بحرین ندارد و به تحرکات آمریکایی ها و سخنان اخیر آنها در مورد بحرین مشکوک است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، یکی از نزدیکان آیت الله شیخ عیسی قاسم اعلام کرد که ایشان اعتمادی به ایفای نقش آمریکا در بحرین ندارد و به تحرکات آمریکایی ها و سخنان اخیر آنها در مورد بحرین مشکوک است.

این منبع افزود: شیخ عیسی قاسم به آمریکایی ها اعتماد ندارد و نظر خود را هم در این زمینه مخفی نمی کند و بارها در مورد خطر همسویی با پروژه ها و برنامه های آمریکایی و باور کردن شعارهای فریبنده آنها هشدار داده است و در این زمینه پس از سلب تابعیت بحرینی ایشان توسط نظام آل خلیفه، با هرگونه وساطت و میانجی گری آمریکایی ها در این زمینه مخالفت کرده است.

این منبع در مورد دیدار چند روز پیش سفیر آمریکا در بحرین با آیت الله سید عبدالله غریفی و تماس این سفیر با حمد عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین در روز جمعه گفت: این تماس ها در مورد شیخ عیسی قاسم نبوده و ایشان از هیچ کس تقاضای وساطت نکرده است و این را هیچ گاه نخواهد پذیرفت و "جو بایدن" معاون اول رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی خود با پادشاه بحرین در اول جولای فقط از تحولات اخیر بحرین اظهار نگرانی کرده است.

گفتنی است شیخ عیسی قاسم مخالفت قاطع خود را با اقدامات اخیر آل خلیفه به ویژه در مورد سلب تابعیت بحرینی خود اعلام کرده و گفته که هیچ تصمیمی در این زمینه و اخراج خود از کشور را قبول نخواهد کرد.

این در حالی است که تجمع کنندگان در مقابل منزل آیت الله عیسی قاسم پرچم های آمریکا و انگلستان را زیر پای خود قرار داده اند تا بدین وسیله نقش آمریکا و انگلیس در حمایت از آل خلیفه را محکوم کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha