یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله غریفی - بحرین

حوزه/ آیت الله سید عبدالله غریفی عالم برجسته بحرینی، حمایت سفارت آمریکا در منامه و تشویق آن به همجنس گرایی و انحراف جنسی در جامعه بحرین را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید عبدالله غریفی عالم برجسته بحرینی طی سخنانی در مسجد امام صادق (علیه السلام) در منطقه قفول در پایتخت منامه، حمایت سفارت آمریکا در منامه و تشویق آن به همجنس گرایی و انحراف جنسی و تلاش آن برای گنجاندن و پذیرش همجنس گرایی در جامعه بحرین را محکوم کرد.

ایشان افزود: ترویج همجنس گرایی در این کشور که ارزش های اسلام را گرامی می دارد، جنایت بزرگی است که نمی توان ساکت کرد.

آیت الله غریفی ادامه داد: ما به شدت از همه انسان های غیرتمندی که در برابر این چالش وقیحانه که نقض آشکار ارزش های اخلاقی و مذهبی است، برخاستند، قدردانی می کنیم.

این عالم بحرینی بیان داشت: ترویج همجنس‌بازی جنایت علیه بشریت است، زیرا با ارزش‌های فرهنگی، اصول و دین در تضاد است و غربی ها در ایالات متحده آمریکا، انگلیس، فرانسه و دیگران باید خود را به ترویج چنین ارزش‌های نابهنجار و مردود، در کشورهای خود و در میان مردم آنها، نه در کشورهای ما اکتفا کنند.

آیت الله غریفی تاکید کرد: مردم بحرین به آنها اجازه نخواهند داد که این گونه افکار فاسد و پوچ اخلاقی را ترویج کنند، این بدترین چیزی است که فرهنگ غرب تولید کرده و در تلاش است در بحرین، سرزمین ارزش ها، آرمان ها و اخلاقیات ترویج کند.

ایشان از دلایل اصرار دولت های غربی و آمریکا بر ترویج چنین افکار نابهنجار و پوچ در جوامع اسلامی سوال کرد کرد و گفت: جوامع سیاسی، ارگانهای رسمی و نهادهای حقوق بشری و انسان های غیرتمند با آن مخالفت کردند.

آیت الله غریفی در پایان با بیان اینکه سفارت آمریکا در پی این فراخوان عذرخواهی رسمی صادر نکرد، مقامات بحرینی را مسئول آن دانست و خواستار مداخله فوری برای توقف این تبلیغات مغایر با ارزش‌ها و هویت مردم بحرین شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha