یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی از برگزاری دوره آموزشی مدیریت فرهنگی و کار تشکیلاتی در مساجد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، مرتضی شفیعی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: دوره آموزشی مدیریت فرهنگی، یک روزه با هدف دانش‌افزایی و ارتقای سطح توانمندی مدیران و فعالان فرهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که مخاطب شناسی برای جذب هرچه بیشتر نوجوانان و جوانان به مساجد یکی دیگر از اهداف مورد نظر در دوره آموزشی مدیریت فرهنگی و کار تشکیلاتی است، افزود: این دوره به صورت سلسله‌وار با سرفصل‌های مختلف و با تدریس اساتید برجسته استانی و ملی در طول تابستان پیگیری خواهد شد.

شفیعی ادامه داد: ارائه آموزش‌های کاربردی به مدیران مسئول کانون‌های جدید التأسیس، ارایه روش‌های نوین آموزشی برای نیروهای متخصص و متعهد مسجدی، ارتقای سطح دانش، بینش و مهارت فعالان فرهنگی مساجد و تحقق هدف شبکه‌سازی فرهنگ و هنر مساجد آذربایجان شرقی از دیگر اهداف مهم این دوره آموزشی خواهد بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی، خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی به صورت استانی و با حضور فعالان فرهنگی در مساجد شهرستان‌های استان همراه خواهد بود و در نهایت گواهینامه معتبر آموزشی به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد.

وی با بیان اینکه دوره‌های آموزشی ستاد فهما آذربایجان‌شرقی در اوقات فراغت تابستانی دانش‌آموزان و دانشجویان به صورت جدی پیگیری خواهد شد، اظهار کرد: دوره‌های آموزش بازیگری، نمایشنامه نویسی، کارگردانی و تئاتر کاغذی به زودی در تبریز و با حضور اساتید مطرح کشوری برگزار می‌شود.

گفتنی است، دوره آموزشی مدیریت فرهنگی و کار تشکیلاتی در مساجد، ۲۴ خرداد به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان شرقی در سالن اجتماعات شهرداری تبریز برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha