دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام پاکدامن

حوزه/ مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان‌ شمالی از برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت در بیش از ۱۰۰ کانون مساجد خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حبیب‌الله پاک‌دامن مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان‌ شمالی، امروز در گردهمایی مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی، با اشاره به برنامه‌های اوقات فراغت تابستانی، اظهار داشت: این برنامه‌ها با مشارکت و مدیریت روحانیان مبلغ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در طرح اوقات فراغت، افزود: در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت برنامه‌هایی در زمینه‌های احکام، سبک زندگی اسلامی، هنری، علمی و آموزشی، روخوانی و جزء خوانی قرآن کریم، برنامه‌های ورزشی و مذهبی پیش‌بینی‌شده است.

حجت‌الاسلام پاک‌دامن خاطرنشان کرد: کانون‌های مساجد مکان مناسبی برای پیشبرد اهداف فرهنگی است به همین منظور در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت تلاش شده تا از ظرفیت‌ کانون‌های مساجد به نحو احسن استفاده شود.

وی ادامه داد: در استان ۳۸۵ کانون فرهنگی هنری مسجد فعالیت دارد و در سامانه ثبت فعالیت‌های کانون، بچه‌های مسجد ثبت‌شده که انتظار می‌رود پس از پایان امتحانات دانش آموزان به تعداد پایگاه‌های اوقات فراغت در این کانون‌ها افزوده شود.

حجت‌الاسلام پاک‌دامن بابیان اینکه طرح اوقات فراغت در ایام تابستان در بیش از ۱۰۰ کانون مساجد خراسان شمالی برگزار می‌شود، تصریح کرد: برنامه‌های رسمی طرح اوقات فراغت تعطیلات تابستانی از ابتدای تیرماه در کانون مساجد هدف آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌ها و فعالیت‌های ایام تابستان در کانون‌های مساجد با عنوان «مسجد، کانون نشاط» اجرا می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در کلاس‌های اوقات فراغت به پایگاه دبیرخانه دائمی اوقات فراغت کانون مساجد مراجعه کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان ‌شمالی اظهار کرد: از مهم‌ترین اولویت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد می‌توان به شناخت نیازها، برنامه‌ریزی دقیق برای بهینه‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با چشم‌انداز تربیت نیروی انقلابی و مسجدی، برنامه‌ریزی برای جذب و گرایش هرچه بیشتر آن‌ها به مسجد و فعالیت‌های مسجدی اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha