دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آزمون خواهران

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان از شرکت بیش از ۱ هزار و ۱۰۰ بانوی طلبه لرستانی در امتحانات پایان سال حوزه علمیه این استان، خبر داد.

اکرم مهرابی معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد، با اشاره به اینکه امتحانات خواهران طلبه حوزه علمیه خواهران این استان از دیروز آغاز شده، اظهار داشت: بیش از ۱ هزار و ۱۰۰ بانوی طلبه در امتحانات نیمسال دوم سال تحصیلی در ۱۱ مدرسه علمیه خواهران لرستان به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: با توجه به آغاز امتحانات خواهران طلبه مدارس علمیه لرستان، مدارس موظفند تا ۱۰ تیرماه امتحانات را با برنامه ریزی خود برای طلاب برگزار کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان، از برگزاری مباحثه‌ها و اعتکاف‌های علمی ویژه خواهران طلبه خبر داد و گفت: خواهران طلبه با همکاری اساتید، مباحثه‌های علمی را در مدارس با هدف تقویت بنیه علمی طلاب و همچنین رفع اشکال در برخی دروس برگزار می‌کنند.

مهرابی یادآور شد: دوره‌ها و کلاس‌های تابستانه در برخی دروس نیز در اوقات فراغت برای خواهران طلبه مدارس علمیه لرستان برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha