دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
فنی حرفه ای

حوزه/ معاون رشد و نوآوری مرکز دانش‌آموختگان حوزه علمیه خراسان از آغاز دوره‌های مهارتی تابستانه در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ویژه طلاب خواهر و برادر مشهدی خبر داد.

حجت الاسلام رضا رضایی معاون رشد و نوآوری مرکز دانش‌آموختگان حوزه علمیه خراسان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، از برگزاری دوره‌های مهارتی تابستانه مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شماره ۴ مشهد خبر داد و اظهار داشت: دوره‌های مهارتی تابستانه مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ویژه خواهران و به صورت رایگان برگزار می‌شود و در صورت قبولی در آزمون‌های مربوط، مدرک رسمی مهارت سازمان فنی و حرفه‌ای کشور صادر خواهد شد.

معاون رشد و نوآوری مرکز دانش‌آموختگان حوزه علمیه خراسان، افزود: حسب هماهنگی انجام شده با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان، امکان شرکت عموم طلاب خواهر و خانواده‌ طلاب برادر ساکن مشهد در این دوره‌ها وجود دارد و متقاضیان می‌بایست در مهلت مقرر و قبل از تکمیل ظرفیت هر دوره، نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

وی ضمن اشاره به دوره‌های تعریف شده برای ایام تابستان، خاطرنشان کرد: دوره‌های دوزنده لباس راحتی، سری دوز سرویس خواب، سمعی و بصری در روابط عمومی، تدوین فیلم با نرم افزار Edius، نقاشی کاشی و سرامیک تزئینی با رنگ سرامیکی، سازنده پاپیه ماشه، چاپ و نقاشی با استنسیل، سازنده ظروف تزئینی چوبی، سازنده اسباب بازی چوبی، سازنده تولیدات تلفیقی چوب و چرم، برش چرم با ابزارهای دستی، دوخت و تکمیل کیف زنانه و نیز دوره دکوراتیو نقش برجسته، از جمله دوره‌های آموزشی ارائه شده در بازه تابستانه به شمار می‌رود.

حجت الاسلام رضایی یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال عدد ۸ به آیدی @M_tvto در پیام‌رسان ایتا، از اطلاعات تکمیلی دوره‌ها اعم از تاریخ و شیوه ثبت‌نام، محل برگزاری و مدت زمان دوره مطلع شوند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha