پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حجت الاسلام احد عبدالهی مدیر حوزه علمیه لرستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان، با بیان اینکه ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه ظرفیتی برای انسان سازی و تمدن سازی اسلامی در جهان محسوب می‌شود، گفت: باید از همه ظرفیت‌های تبلیغی و فرهنگی در راستای ارتقا اخلاق قرآنی و مهدویت در جامعه بهره گیریم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد؛ حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی مدیر حوزه علمیه استان لرستان، امروز در مراسم آغاز طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه لرستان با بیان اینکه طرح ضیافت اندیشه با هدف ارتقا سطح معنوی و دینی اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی برگزار می‌شود، اظهار داشت: در این طرح تلاش می‌شود بنیه اعتقادی و معنوی اساتید برای تربیت دانشجویان در تراز اسلام و انقلاب تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه طرح ضیافت اندیشه فرصتی مغتنم برای ایجاد و اشاعه فرهنگ دینی و قرآنی در جامعه به‌ویژه در بین دانشجویان است، گفت: امید می‌رود اساتید، حضوری پررنگ در این طرح داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان، با بیان اینکه ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه ظرفیتی برای انسان سازی و تمدن سازی اسلامی در جهان محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت‌های تبلیغی و فرهنگی در راستای ارتقا اخلاق قرآنی و مهدویت در جامعه بهره گیریم.

گراوند دبیر هم اندیشی طرح ضیافت اندیشه دانشگاه لرستان نیز با بیان اینکه این طرح از امروز ویژه اساتید دانشگاه لرستان آغاز شده و تا ۲۴ خرداد ماه ادامه دارد، اظهار کرد: طرح ضیافت اندیشه دانشگاه لرستان در قالب ۶ گروه علمی شامل آشنایی با قرآن کریم و عترت، اخلاق، خانواده، سواد رسانه، فرزند پروری و فضای مجازی با هدف ارتقا سطح علمی و معرفتی استادان دانشگاه و تقویت کرسی‌های آزاد اندیشی برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha